Pressemelding -

Clint Asgard™ høyttalerserie - nå oppdatert med Spotify Connect til FULLT MULTIROM

Den danske produsenten Clint Digital, kunngjør at Asgard™ -serien er nå klar for Spotify Connect i FULLT MULTIROM.

"Vi er svært stolte av å kunne introdusere denne funksjonen til vår Asgard™ serie", sier administrerende direktør Brian Larsen, Clint Digital. "Spotify Connect fullt multirom er implementert bare i noen få A-merker, som gjør det enda mer viktig for et lite selskap som vårt, at vi kan tilby denne funksjonen".

Alle Asgard™ produkter reflektere de stolte tradisjoner bak dansk design, danske akustikk, og typisk skandinavisk enkelhet av materialer, funksjonalitet og brukervennlige grensesnitt.

Hele Asgard™ serien er designet i Danmark av Clint Digital, av designeren Phillip Bodum.

For mer informasjon om Spotify Connect, kan du se her: www.spotify.com/us/connect/

Historien om Asgard™
I nordisk mytologi er Asgard verden hvor gudene bor. De norrøne guder og gudinner er kjent for sin styrke, utholdenhet, fart og intelligens. Basert på mytene fremkaller det danske audio/Video- og designfirmaet Clint digital nå disse legendariske vikinggudene til live med lanseringen av Asgard ™-serien, som består av en rekke spennende lydprodukter lagetav kvalitetsmaterialer og designet med fokus på funksjonalitet og brukervennlighet.

Om Clint Digital
Clint Digital ble startet i 2008. Bak merket og lanseringen stod en gruppe veletablerte gründere innen digital lyd og digital video med røtter innen bransjen tilbake til 1994 . Grunnleggerne av Clint Digital var blant pionerene for digitale radioprodukter (DAB/DAB+/nettradioer etc.) i Nord-Europa. Clint Digital tar stolthet i å være et innovativt og fremtidsrettet selskap. Produktspekteret er i hovedsak utviklet og designet i Danmark med et sterkt fokus på design og funksjonalitet.

• Underholdning

• asgard
  • clint digital
  • trådløs høyttaler

EET Europarts har i dag rundt 500 ansatte i 26 land. Vi har mer enn 26 år i bransjen og har oppnådd en vekst vesentlig høyere enn gjennomsnittet. Er i dag den største pan-europeisk distributør av deler og tilbehør til datamaskiner og skrivere.

EET Europarts er distributør for en rekke ledende merker som HP, Compaq, Lexmark, IBM, Acer, Axis, NEC, Benq, Polycom, TomTom, Synology, Mobotix, IQeye, Samsung, Samsonite, Sony, Toshiba, Kensington, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Thomson Lightning og mange flere.

Reidar Stensæter

Sales Director 22 91 95 38