WOHASU® 2023 kommer til Italia takket være DHL Express

WOHASU® 2023 kommer til Italia takket være DHL Express

DHL Express er hovedpartner til World Happiness Summit, det internasjonale arrangementet dedikert til lykke, som for første gang flyttes fra Miami til Europa, til UNESCOs verdensarvsted Comosjøen. Her vil nobelprisvinner i økonomi Daniel Kahneman fra 24. til 26. mars, sammen med filosofer, økonomer og eksperter fra 45 land rundt om i verden, diskutere temaer om personlig, profesjonell og kollektiv lykke.

Milano / Italia, 15. februar 2023
: World Happiness Summit (WOHASU®) 2023 samler verdens ledende eksperter innen velværevitenskap, som tar for seg studier og praktisk anvendelse i hverdagen av prinsippene som styrer menneskers velvære i det miljøet de lever i. De tre dagene som toppmøtet varer er en enestående mulighet til å lære om de vitenskapelige dataene som allerede er tilgjengelige, for å fremme lykke på alle områder i våre liv.

Italia og Como har blitt promotert som arena for den 5. utgaven av WOHASU® av DHL Express, som nylig ble anerkjent som verdens beste arbeidsplass i 2022 av Great Place to Work™. Verdiene til DHL Express og dets kontinuerlig streben etter menneskers velvære gjør det til den ideelle hovedpartneren. Årets utgave har tittelen «Connessioni», et konsept som gjenspeiles i DHL Express sitt formål «Connecting people. Improving lives.» – bak hver forsendelse er det like mange historier som forbinder millioner av mennesker over hele verden hver dag.

«WOHASU®s refleksjoner og temaer er perfekt i tråd med vår globale strategi», sier Alberto Nobis, adm. direktør i DHL Express Europe. «Vårt konsern har alltid hatt som mål å støtte velværet til våre ansatte, fra den psyko-fysiske til den sosiale og profesjonelle sfæren, og av denne grunn har vi laget et «Fit for Work, Fit for Life»-program spredt til alle nivåer av organisasjonen, som har som mål å gjøre våre ansatte i stand til å ta vare på sitt velvære. Vi anser WOHASU®s arrangement som en flott pedagogisk mulighet til berikelse. Vi er veldig glade for å kunne gi vår støtte til WOHASU®, og vi gjør det ikke bare som en logistikkpartner – DHL Express deler fullt ut temaene og verdiene som ligger til grunn for denne begivenheten.»

De tre dagene med WOHASU® 2023 fokuserer på å sirkulere data og synspunkter fra ledende eksperter og utøvere innen positiv psykologi, coaching, velvære på arbeidsplassen, økonomi, lederskap, kunst, mat og ernæring, yoga, mindfullness, motstandskraft, tilgivelse, vennlighet, samfunnshelse, bevisst kapitalisme og positiv kultur. Arrangementet inkluderer workshops, paneler og muligheter for deling hvor deltakerne blir tilbudt bevisstgjøringsverktøy basert på vitenskapelig bevis, og oppmuntret til å praktisere en ny form for lykke og velvære i sin mest helhetlig dimensjon. Alt dette i det fantastiske og inspirerende omgivelsene ved Comosjøen.