Pressemelding -

ComAround lanserer prisen “Årets Self Service Star” under Self Service Awards 2013

Self Service Awards går av stabelen for fjerde år på rad. Vinnerne vil bli presentert den 17. oktober under prisutdelingen som finner sted på Cirkus på Kungliga Djurgården i Stockholm. Self Service Awards er en årlig utmerkelse for de bedriftene og organisasjonene som har lyktes best med å utvikle og effektivisere supportarbeidet ved hjelp av ComArounds nettbaserte selvbetjening.

I tre år har Self Service Awards delt ut priser i kategoriene Årets strategiske support, Årets migrering og Årets nykommer. Disse prisene retter seg inn mot de mest fremgangsrike bedriftene og organisasjonene som det siste året har lyktes best med å støtte og effektivisere supportarbeidet ved hjelp av ComArounds nettbaserte selvbetjening. I år vil vi også løfte frem individene bak suksessene og gi en pris til den som har driftet og stått ansvarlig for en vellykket innføring eller relansering av nettbasert selvbetjening i sin organisasjon. Derfor lanserer vi nå også prisen Årets Self Service Star.

La oss stolt presentere årets Self Service Awards jury, som består av kompetente og spesielt utvalgte personer med lang erfaring innen support og selvbetjening. Juryformann er for tredje år på rad Jan Fridén,som har mange års erfaring som systemeier i en av Sveriges største banker og som i dag jobber i Gatubolaget. Nytt jurymedlem i år er Lars-Ola Lundqvist, adm. dir. i Support Services Institute i Sverige. Øvrige jurymedlemmer er Lotta Wiklund, supportsjef i ComAround, og stedfortredende juryformann for Self Service Awards 2013, Jaana Strand, som er en av ComArounds grunnleggere, og Erik Evlinger, teknisk prosjektleder i ComAround. Vi stoler på at disse fem skal finne verdige vinnere også i år.

De nominerte presenteres den 16. september, og deretter kåres vinnerne den 17. oktober under prisutdelingen på Cirkus på Kungliga Djurgården i Stockholm.

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du gå inn på www.comaround.se/selfserviceawards eller kontakte:

Prosjektleder Self Service Awards 2013, ComAround
E-post: therese.w[at]comaround.se

• Data, telekom, IT

• self service awards
  • våre kunder

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.