Nye Philips E-Line er nå på lager. Photo: Philips Professional Display Solutions

Nyhet! Philips E-Line nå på lager

Nye Philips E-Line Interactive Eduaction Display er nå på lager. Med multi-touch teknologi inspirer skjermen til samarbeid og maksimerer engasjementet - perfekt til utdanningssektoren!

Sett en høyere standard og led et smartere klasserom. Philips E-Line Education Display støtter lærere, forelesere og instruktører på tvers av alle disipliner med intuitiv teknologi som kan vekke elevenes nysgjerrighet og inspirere fantasien.

Komplett med alle funksjonene og applikasjonene som trengs for å levere effektive og engasjerende leksjoner og forelesninger i klasserommet, er E-Line også en flott løsning for studenter og lærere i et hybrid-, fjern- og fleksibelt læringsmiljø.

Denne toppspesifiserte berøringsskjermen er bygget på Android SoC-plattform for en virkelig intuitiv brukeropplevelse og med multi-touch-teknologi med opptil 20 berøringspunkter. Med forbedret pedagogisk programvare er denne innovative berøringsskjermen designet sammen med lærere, spesielt for utdanning.

E-Line har en antirefleks 4K-skjerm, inkludert blått lysfilter på 4052E-modellene, for å sikre at innholdet ditt alltid er i fokus under alle lysforhold.

Din komplette klasseromsløsning

Philips E-Line leverer trådløs skjermdeling for opptil 64 enheter, har innebygd Chrome-nettleser og en interaktiv tavle, samt tilgang til i3Learnhub-programvaren, alternativer for tredjeparts videokonferanser og mer.

Highlights

CMND & Control

Kjør skjermnettverket over en lokal (LAN) tilkobling. CMND & Control lar deg utføre viktige innstillinger som å kontrollere innganger og overvåke visningsstatus. Enten du har ansvaret for én skjerm eller 100.

Multi-touch technology

Lag en minneverdig interaktiv opplevelse med opptil 20 berøringspunkter samtidig. Denne skjermen er ideell for utdanning, offentlige arenaer, bedrifter og detaljhandel. Berøringspanelet er HID-kompatibelt, og gir en ekte plug-and-play følelse.

Innebygget Whiteboard

Inspirer til smidig samarbeid med den innebygde whiteboarden. Aktiver denne funksjonen for å gjøre skjermen om til et tomt lerret som kan tegnes på av flere brukere for hånd eller med dedikerte penner. Alt på skjermen kan deretter skrives ut, eller deles.

OPS slot

Integrer en PC eller Android-drevet CRD50-modul direkte i Philips Professional Display. OPS-sporet inneholder alle tilkoblingene du trenger for å kjøre slot-in-løsningen, inkludert en strømforsyning.

Trådløs innholdsdeling

Vis fire feeds på den ene skjermen. Trådløs skjermdeling lar deg koble til flere enheter samtidig for rask innholdsbytte når du trenger det. Bruk ditt eksisterende Wi-Fi-nettverk for å koble til enheter umiddelbart og sikkert, eller bruk våre valgfrie HDMI-dongler for å caste direkte til skjermen uten å måtte koble til ditt sikrede/beskyttede nettverk.

CBK er den ledende distributøren av helhetlige infrastruktur- og AV-løsninger i Norden. Vårt lederskap er basert på en unik forpliktelse overfor forhandlere som ønsker å levere ekstra verdi til sine kunder. Vi spiller våre kunder gode, slik at de foretrekkes som forhandler. Det gjør vi ved å skille oss ut på nøkkelområder: Vi er den mest kompetente og faglig oppdaterte distributøren og hjelper våre kunder å se inn i framtiden. Vi er best på å sette sammen en helhetlig og riktig løsning – slik at forhandleren kan levere på sine kunders behov. Vår serviceinnstilling er i særklasse. Dette får vi til fordi relasjonen til hver kunde står i sentrum for alt vi gjør.

Press contact CMO - Sales & Marketing Manager CBK Group + 47 41 42 69 26 LinkedIn