Niclas Sandin, Administrerende Direktør BookBeat

BookBeat runder 500.000 betalende brukere

BookBeats store tilvekstreise fortsetter og i juni rundet de den neste store milepælen med over 500.000 betalende brukere. Dette skjer bare fem år etter den store lanseringen i 2016. Majoriteten av brukerne finnes i Sverige, Finland og Tyskland, men Danmark og Polen har etter deres vellykkede lansering gitt betydelige bidrag på veien mot det nye målet.

-Fem år etter den første brede lanseringen på det svenske markedet våren 2016, har vi nådd nok en milepæl på reisen vår. Mer enn en halv million mennesker rundt om i Europa har gjort BookBeat til en naturlig del av hverdagen deres. Jeg er utrolig stolt av teamet vårt, som i marked etter marked beviser at vi kan skape vekst. Vi viser både i markeder som Sverige og Finland, men nå også i et verdensmarked som Tyskland, at vi kan få mer enn 100.000 til å betale for BookBeat i løpet av få år, sier Niclas Sandin, Administrerende Direktør i BookBeat.

For mer informasjon kontakt vennligst:

Niclas Sandin, Adm.Dir. BookBeat, niclas.sandin@bookbeat.com

BookBeat er en av Europas ledende strømmetjenester for e-bøker og lydbøker. Selskapet ble grunnlagt i 2015 og eies av Bonnier Books. I mai 2016 lanserte tjenesten på det svenske markedet, og i dag har BookBeat, som har hovedkontor i Stockholm, over 100 ansatte.

På nåværende tidspunkt er BookBeat tilgjengelig på 28 europeiske markeder, og har over 400 000 betalende brukere, hvorav de fleste finnes i kjernemarkedene Sverige, Finland og Tyskland.

For mer informasjon besøk www.bookbeat.no

Marianne Vågan

Pressekontakt Director of Business Development NO +47 48257126

BookBeat er en av Europas ledende strømmetjenester for e-bøker og lydbøker. Selskapet ble grunnlagt i 2015 og eies av Bonnier Books. I mai 2016 lanserte tjenesten på det svenske markedet. BookBeat har i dag over 100 ansatte og hovedkontoret er på Sveavägen 56 i Stockholm, lokale kontorer er i Karlstad, Helsinki, Berlin, Oslo og Warszawa. BookBeat er for tiden tilgjengelig i 30 europeiske markeder, med flest brukere i Sverige, Finland og Tyskland. For mer informasjon besøk www.bookbeat.no