I dag kommer Biltema med ny vår – og sommerkatalog

I dag kommer Biltema med ny vår – og sommerkatalog

Varehuskjeden er en av få som fortsatt satser på fysisk katalog, og i dag får store deler av Norges befolking den nye katalogen i postkassen.

- Biltemakatalogen gir våre kunder en unik forutsigbarhet både på sortiment og priser sier Markedsansvarlig Monica Videm i Biltema Norge.

- Vi har over 19 000 varer, og katalogen med sine 676 sider er fortsatt vår viktigste markedsføringskanal, selv om alle våre produkter også er tilgjengelig på nett. Selv om det fortsatt er vinter mange steder i landet, gleder mange seg til vår og sommer – og vi ønsker å dele inspirasjon og tips nå som vi går våren i møte. Det var vært et tøft år for mange, og det er fint å ha noe å se frem til sier Videm.

I fjor hadde Biltema en markant økning i omsetning, og spesielt produkter innen hage, fritid, sykkel, camping og oppussing har vært etterspurt. Kjeden forventer at dette blir populært også i år og lanserer derfor mange produktnyheter innen disse kategoriene i den nye katalogen.

- Totalt har vi over 900 produktnyheter som kommer nå og utover våren, avslutter Videm.

I dag sendes biltema-katalogen til norske husholdninger, og det er også mulig å bla gjennom den digitale versjonen.

Kategorier

Biltema er en av Nordens største butikkjeder med 150 varehus i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Biltemas sortiment er i stadig utvikling, og i dag finnes det mer enn 19.000 produkter i kategoriene bil, sykkel, båt, fritid, hjem, kontor-multimedia, bygg, bilpleie og verktøy.