Åpningsfest på Stord!

Mange av de fremmøtte hadde stått lenge i kø for å sikre seg et gavekort og ikke minst et av de gode åpningstilbudene.

Innbyggerne på Stord og de tilreisende fra nærliggende steder fikk endelig se det nye varehuset på nesten 4000 kvadratmeter med alle 19 000 varer fordelt på 8 varegrupper.

Kundene så ut til å trives i de brede gangene, med en mye bedre plass å bevege seg på en tidligere. Det ble servert kaffe og wienerstang, og stemningen var god blant de fremmøtte.

Eliasbåten til Redningsselskapet lå på tjernet ved siden av varehuset til barnas begeistring og eiendomsutvikleren sørget for gratis is og grillpølser til de besøkende.

Varehussjef Tor Harald og han flotte stab gleder seg til å få fatt på arbeidsoppgavene, og til å gi kundene på Stord en hyggelig handleopplevelse i mange år fremover!

Kategorier

I over 50 år har vi utfordret markedet og presset priser på reservedeler, tilbehør og verktøy. Biltemas grunnvisjon -  å skape en rikere fritid for kundene våre med gode produkter til riktig pris. Med over 19 000 artikler innenfor åtte produktområder har vi i dag et av landets bredeste vareutvalg. Norge har i dag 64 varehus fra Kristiansand i sør til Alta i nord.