Beurer Woman´s Life

Beurer "Woman´s Life": Produkter for kvinner i ulike livsfaser

Kvinner er like levende og mangfoldige som livet selv. Men én ting forener dem alle: syklusen og bevisstheten om egen kropp. Med "Woman's Life" tilbyr Beurer sofistikerte løsninger som støtter kvinner i ulike livsfaser - med innovative produkter, spennende temaer og inspirasjon.

Beurer "Woman's Life" omfatter produkter som er egnet for menstruasjon, befruktningskontroll og fertilitet, og som kan følge deg gjennom livets faser, inkludert under graviditet, etter fødsel og i overgangsalderen.

Si farvel til menssmerter med Menstrual Relax!
Mange kvinner må belage seg på dager med ubehag og menstruasjonssymptomer i forbindelse med menstruasjonen. De røde EM 50 Menstrual Relax og turkise EM 55 Menstrual Relax+ smertelindrende elektrodene kan lindre tilbakevendende menstruasjonssmerter og endometrioserelaterte spenninger i underlivsmuskulaturen. Kombinasjonen av TENS- og varmefunksjon brukes nøyaktig der det er behov for avspenning - raskt, enkelt og uten medisinering. 15 individuelt justerbare intensitetsnivåer gir beroligende pulser som får magen til å slappe av og lindrer smerter, mens varmefunksjonen bidrar til den behagelige følelsen. EM 55 har en større form og varmeoverflate for ekstra varme. Begge Menstrual Relax-elektrodene er laget av silikon av medisinsk kvalitet og kan brukes diskret
under klærne takket være den ekstremt tynne og fleksible designen. Et oppladbart batteri gjør dem også enkle å bruke på farten.

Eggløsningstermometer: befruktningskontroll eller fertilitetsstøtte.
Den symptotermiske metoden er en vitenskapelig anerkjent form for naturlig familieplanlegging (NFP). Den brukes til å bestemme fruktbare og ufruktbare dager i kvinnens syklus basert på en rekke kroppssignaler, for eksempel basaltemperaturen. Resultatene kan brukes til naturlig befruktningskontroll eller familieplanlegging.

Med BasalControl Basic OT 20 og BasalControl Smart OT 30 Bluetooth® i svart design tilbyr Beurer to eggløsningstermometre som kan hjelpe kvinner med å overvåke syklusen eller støtte dem når de prøver å bli gravide. For pålitelig og kontinuerlig sporing kan du bruke begge eggløsningstermometrene sammen med appen "Ovy". Med OT 20 legges verdiene inn manuelt i appen, mens OT 30 automatisk overfører dem til smarttelefonen din via Bluetooth®.

Hjelpemidler for bekkenbunnstrening: aktiv styrking innenfra

Beurer PT 20 PelviStrong

Bekkenbunnstreningshjelpemidler er det ideelle supplementet til bekkenbunnstrening under graviditet, etter fødsel og i overgangsalderen. Trening kan bidra til bevisstgjøring, utvikling og aktiv kontroll av svekket bekkenbunnsmuskulatur. Settet består av tre like store tampongformede kjegler i ulike farger og med ulik vekt (turkis: 28 g, grangrønn: 52 g, nattblå: 71 g). Settet muliggjør aktiv trening etter biofeedback-prinsippet og støtter en gradvis og aktiv oppbygging av bekkenbunnsmuskulaturen. Bare 10 minutter to ganger om dagen er nok til å styrke musklene.

Bloggen "Women´s Life": temaer knyttet til kvinners helse

Hva er de forskjellige syklusfasene? Hvilken rolle spiller god kroppsbevissthet i naturlig befruktningskontroll? Og hva bør du gjøre hvis du har problemer med å bli gravid? Bloggen "Woman´s Life" byr på spennende artikler og informasjon om temaer knyttet til kvinnehelse - fra menstruasjon til overgangsalder. Bloggen er tilgjengelig på www.beurer.com/gb/womans-life-...

Magnus Hartzell

Pressekontakt Presskontakt 0704711631

Alt for helse og velvære

Spesialist for helse og velvære. Vi vil at du skal føle deg bra!

Vi tilbyr et utvalg på mer enn 500 produkter, og siden 1919 har vi levert produkter for helse og velvære.

Fra medisinske produkter som er spesialisert på forebygging og diagnose, til vekt- og diagnostiske produkter, samt terapiapparater og massasjeapparater fra velværekategorien, til vårt aktive utvalg, bestående av aktivitetssensorer og pulsmålere, kan du finne alt som utgjør en moderne og sunn livsstil. I skjønnhets- og babypleieavdelingene kan du også finne profesjonelle produkter for å støtte ditt daglige liv. Ved å kontinuerlig tilpasse oss nye trender og ta hensyn til våre kunders behov, tilbyr vi et komplett utvalg av produkter, fra innstegsmodeller til avanserte produkter. Derfor samarbeider vi med førsteklasses institutter, partnere og rådgivere!

La deg inspirere av våre nye produkter og nyt den rene livsgleden med Beurer!

Beurer (Wellectronics AB)

HAMNGATAN 11 B