Skyvedører og oppbevaring

Skyvedører og oppbevaring

Valnøtt er tilbake! For deg som ønsker det lille ekstra til garderobeløsningen kan vi nå presentere våre nyheter i valnøtt. Tre i valnøtt føles eksklusivt og elegant, og gir en lun følelse i hjemmet. Valnøtt passer bra sammen med jordfarger, men også hvitt, grått og friskere pasteller passer godt. Nyheten kommer som valg til alle våre skyvedører med profil (Nano fom. 1. april 2022). Til modellen Showstopper kan du velge valnøtt til både ramme og fylling for en ekstra luksuriøs følelse. Vi tilbyr vår nye utførelse i valnøtt på all øvrig innredning og skrog til din garderobe.

Detaljer i svart

Fargen svart strammer opp og gir en moderne look. Som nyhet finnes nå klesstang og ulike håndtak i svart.

Belysning slimlighti svart

Ved hjelp av vår smarte slimlight får du enkelt en optimal belysning i din garderobeløsning uansett hvor i rommet den øvrige belysningen finnes – fra øverste hylle helt ned til oppbevaringen av sko. Som nyhet 2022 finnes slimlight i svart utførelse.

Kombiner åpen og skjult oppbevaring av sko

Dine fine sko får ekstra oppmerksomhet på en åpen skohylle med framkant i svart- kombiner med den fine skoesken som skjuler noen av skoene, samtidig som du får god oversikt over hva som er i skuffen.

Ny harmonisk, grå innredning

Uansett hvilke innredningsvalg du gjør, kan du få en enhetlig grå oppbevaring. Om du ikke ønsker hvitt eller svart kan du velge en farge som passer inn i de fleste hjem - grått. Nyheten grå kommer som valg av fylling til alle våre skyvedører med profil. Til modellen Showstopper kan du velge grå til både ramme og fylling for en enhetlig look. Vi tilbyr vår nye gråfarge på all øvrig innredning og skrog til din garderobe.

Bukesoppheng i skuffe

Praktisk bukseoppheng som gir god oversikt - buksene henger fint uten å skrukke. Fronten på bukseopphenget bidrar til en enhetlig innredning, og finnes i de fleste farger for å matche den øvrige garderoben.

Nyhetene er bestillingsklare 1.februar.

Last ned bilder på nyhetene under.

For mer informasjon, besøk vår hjemmeside www.drommekjokkenet.no