Front Primo kasjmir

Lansering av Drømmekjøkkenet Selekt - et nøye utvalgt sortiment til en ekstra gunstig pris

Drømmekjøkkenet lanserer det nye kjøkkenkonseptet Drømmekjøkkenet Selekt!

Med Drømmekjøkkenet Selekt kan du få ditt drømmekjøkken til en ekstra gunstig pris.

Fronten Primo, som er inkludert i konseptet, kombinerer design og holdbarhet til en pris som passer din lommebok. Velg blant fire nøye utvalgte farger som passer perfekt inn i dagens moderne hjem. Vårt utvalgte sortiment av kjøkkenprodukter tilbyr noe for enhver smak med tanke på både funksjonalitet og interiørstil. Et prisgunstig alternativ uten å gå på kompromiss med kvalitet og design.

Skapene leveres ferdig sammensatt fra fabrikk.

HVA ER DRØMMEKJØKKENET SELEKT?
Selekt er et nøye utvalgt sortiment av kjøkkenskap og dører der våre designere har valgt ut et antall trendy farger og materialer tilpasset skandinaviske hjem. På innsiden av skapene tilbyr vi en antrasittgrå skuffe med mykstenging som er unik for vårt Selekt-sortiment.

DRØMMEKJØKKENET SELEKT - EKSTRA GUNSTIG PRIS
Innenfor konseptet for Drømmekjøkkenet Selekt har vi aktivt arbeidet med å skape en ekstra gunstig pris for deg. Dette oppnår vi ved å bruke et utvalgt sortiment av farger, frontdesign og skapinnredning. Prisen er derfor ekstra gunstig, men uten at vi går på akkord med våre generøse garantier.

UTFØRELSER
Drømmekjøkkenet Selekt tilbyr en stilren, slett kjøkkenfront i fire forskjellige trendy farger: Hvit, kasjmir, lysgrå og antrasitt. Vi hjelper deg gjerne med de kjøkkentilbehørene vi mener passer best til Drømmekjøkkenet Selekt, basert på både design og pris. Du kan imidlertid velge tilbehør fra hele Drømmekjøkkenets sortiment helt fritt hvis du ønsker det.

DRØMMEKJØKKENET SELEKT OG BÆREKRAFT
Selekt produseres, akkurat som resten av vårt sortiment, på fabrikken i skånske Ballingslöv. Med fokus på lang levetid har vi produsert kvalitetskjøkken i nesten 100 år. Med vår svenske produksjon er vi nær våre kunder, og ditt kommende kjøkken transporteres til deg med fossilfri transport.

Drømmekjøkkenet Selekt - Front Primo 89.900 kr.
Kjøp til hvitevarepakke fra 37.000 kr.

PRISEKSEMPEL:

Kategorier

Drømmekjøkkenet er en del av Ballingslöv AB og har levert innredning til skandinaviske hjem siden 1929. Vi kan med hånden på hjertet si at vi vet hvordan vi lager gode, praktiske og bærekraftige kjøkken, bad- og garderobeløsninger.