Ekslusive nyheter med smale distanser!

Ekslusive nyheter med smale distanser!

SYSTEM 10 ER NAVNET PÅ BALLINGSLAVS SISTE KJØKKONSEPT. SYSTEMET, MED KUN 10 MILLIMETRE SMÅ DISTANSER, UTVIKLES MED LEVENDE RUM I TAKK, OG FOR Å SKAPE GJENNOM LINJER OG GEOMETRIER I RUMMET.

Da Ballingslöv utviklet system 10, hadde de en stueinnredning i tankene. De ønsket ganske enkelt å utvikle sitt neste kjøkkenkonsept slik at interiør og design skulle flettes sammen på en svært smakfull og arkitektonisk måte. System 10 ble resultatet. I dette kjøkkenkonseptet er fokuset på rommet mellom dørene, dette rommet løftes ved å montere avstander mellom skapene. For å være mer presis, 10 millimeter. Gjennom dette fokuset på mellomrommene blir linjene og geometrier i rommet trukket fram på en spesielt elegant måte, som igjen rammer og skaper en nøktern helhet. System 10 har også tynt snekkerarbeid for å forlenge eller matche interiøret og for å skape et eksklusivt sammenhengende interiør. System 10 er et tilbehørssystem som passer best for bistordøren. De åtte forskjellige fargene er hvite, kremhvite, lime blomstergrønne, østersbeige, perlegrå, mørkegrå, peppergrå eller nyheten varmgrå. I tillegg kan system 10 med fordel ramme inn skap og moduler i alle husets rom. Som kjent er det å la møbler og møbler samvirke mellom overflater en gjennomtenkt måte å oppnå harmoni og balanse i rommet. Pris på forespørsel.