Nyhet fra Arom-dekor Kemi - Frostvæske EV for elbiler

Nyhet fra Arom-dekor Kemi - Frostvæske EV for elbiler

Vi presenterer vårt nyeste produkt, AdProLine® Frostvske EV, som er spesielt utviklet for å passe elbilens batterikjøling med sin reduserte konduktivitet (ledningsevne). Frostvæske EV forhindrer frysing og gir langvarig beskyttelse mot korrosjon. Den unike kombinasjonen av inhibitorer og stabilisatorer sikrer lav og stabil elektrisk ledningsevne over tid, noe som er viktig for elbilens ytelse og levetid.

Utfordringen med glykol for elbiler
Elbiler krever spesifikke kjølevæsker som kan håndtere høye krav til elektrisk isolasjon og korrosjonsbeskyttelse. Tradisjonelle kjølevæsker har ofte for høy konduktivitet, noe som kan føre til elektriske kortslutninger og skader på batteripakken. Å utvikle en glykol med lav og stabil elektrisk ledningsevne, samtidig som den forhindrer frysing og gir langvarig korrosjonsbeskyttelse, er derfor avgjørende for å sikre elbilens ytelse og levetid.

Vårt mål er alltid å kunne tilby løsninger som møter de stadig skiftende behovene i bilindustrien. Med lanseringen av AdProLine® Frostvæske EV utvider vi vårt allerede brede sortiment av kjølevæsker for kjøretøy, som i dag omfatter hele 20 forskjellige typer.

Arom-dekor Kemi AS bygger AdBlue fabrikk i Kongsvinger Norge

Arom-dekor Kemi, et svensk kjemiselskap med vekt på produksjon og salg av AdBlue, styrker nå sin tilstedeværelse i Norge ved å etablere et nytt produksjons-anlegg for AdBlue i Kongsvinger. Denne strategiske ekspansjonen er ikke bare en milepæl for Arom-dekor Kemi, men gir også mange fordeler for norske kunder, Kongsvingersamfunnet og miljøet.
Ved også å lokalisere et AdBlue-produksjonsanlegg i

Svanemerkede nyheter, en del av vårt bærekraftsarbeid!

Svanemerket er en tydelig markør for at produktene oppfyller høye miljøkrav og er et bevis på vårt engasjement for en bærekraftig fremtid. Med våre nyheter AdProLine® Multi Clean og AdProLine® Window Clean tilbyr vi ikke bare effektiv rengjøring, men også muligheten til å ta et bevisst valg for vår planet.

Arom-dekor Kemi lanserer 3 l spylervæske i en resirkulerbar pose merket med Bra Miljöval

Arom-dekor har gleden av å kunngjøre en spennende nyhet som markerer vår forpliktelse til en bærekraftig fremtid og vår strategiske investering i ressurseffektivitet og sirkularitet. Vi lanserer nå vår 3 l spylervæske i en resirkulerbar pose som stolt bærer merket «Bra Miljöval». Den nye 3 l spylervæskeposen er et bevis på vår forpliktelse til å minimere vår påvirkning på miljøet samtidig som den

Nyhet - nå kommer AdProLine® Konsentrert spylervæske i 10 l dunk

Nå lanserer vi vårt AdProline® Spylervæske konsentrat i en ny 10 liters dunk, designet for enklere håndtering. Den løser effektivt opp skitt, veisalt og trafikkfilm på frontruten og frontlyktene. Den gir også effektiv frostbeskyttelse ned til under -65°C, er skånsom mot lakk, viskerblader, lister og andre deler av kjøretøyet.

Konsentrert spylervæske passer hvis du føler deg trygg på å bland