ARTISTRY Crème LuXury Eye medvirker til at huden din oppfører seg som om den er inntil 15 år yngre

Amway lanserer nå ARTISTRY Crème LuXury Eye, selskapets hittil mest avanserte antialdringsprodukt for den ømfintlige huden rundt øynene. Den nye revolusjonerende øyekremen bidrar til å gjenoppbygge området rundt øynene og er en del av Crème LuXury-kolleksjonen som er basert på banebrytende teknologi utviklet i ARTISTRYs laboratorier. Området rundt øynene er det første som viser tegn til aldring, men med ARTISTRY Crème LuXury Eye har du et effektivt verktøy som bidrar til å senke farten på aldringsprosessen.

Slik virker den
ARTISTRY Crème LuXury Eye inneholder en sjelden, eksklusiv ingrediens kalt kardiolipin som kan tilføre hudcellene ny energi. Kardiolipin er et sjeldent og kostbart lipid som finnes i hudcellenes kjerne og som kan gjenoppbygge og gjenopprette energien i cellene. Lipidet er så kraftig at det kan bidra til å gjenoppfriske og styrke huden og gi resultater i løpet av bare et par uker.

Kardiolipin er blandet sammen med tre andre ingredienser: patentert Roxisomes og en patentert spinatekstrakt, som bidrar til å reparere hudens DNA som kan være skadet av frie radikaler generert under celleproduksjonen, samt L-karnosin, som bidrar til vitalisere hudcellene innenfra.

Den resulterende teknologien, kalt CellEffect, benytter denne ingredienssammensetningen til å gjenoppbygge, vitalisere, reparere og beskytte huden. Resultatet er mykere og fastere hud med en friskere glød. Kliniske tester viser at behandlet hud oppfører seg om den er inntil 15 år yngre, og i forbrukertester slo flesteparten av deltakerne fast at huden føltes fastere og så strammere, mindre sliten og yngre ut etter bare én gangs bruk.

ARTISTRY Crème LuXury Eye bidrar til omfattende gjenoppbygging:
Tilfører energi og beskytter
CellEffect-teknologien, som består av en kombinasjon av kostbare, patenterte ingredienser, tilfører huden ny energi og beskytter hudens DNA mot skade forårsaket av frie radikaler. Den viktigste ingrediensen i CellEffect-teknologien er kardiolipin, et sjeldent og kostbart lipid som bidrar til å vitalisere og gjenoppbygge huden.

Løfter, strammer og glatter
Denne unike kremen er laget av planteekstrakter og reduserer synligheten av rynker, fine linjer og smilerynker ved å fremme hudens naturlige evne til å produsere kollagen og elastin. Spesielle maskeaktige polymerer løfter slapp hud og glatter ut “kreppet” hud.

Motvirker posete hud
ARTISTRY Crème LuXury Eye bidrar til å redusere synligheten av posete hud takket være en eksklusiv blanding av veldokumenterte ingredienser, herunder japanske kirsebærblomster og ekstrakt av alfalfafrø.

Tilfører fuktighet
En spesiell fuktbarriere bidrar til å styrke den sårbare huden rundt øynene. Dette medvirker til at huden både ser og kjennes fastere og smidigere ut. Spesielle fuktgivere øker fuktigheten dramatisk og fører til at huden ser glattere ut.

Reduserer mørke ringer under øynene og klarner huden
ARTISTRY Crème LuXury Eye inneholder også kaffein, som bidrar til å redusere synligheten av mørke ringer under øynene. Spesielle optiske ingredienser bidrar til å redusere synligheten av fine linjer, rynker og mørke ringer under øynene, samtidig som de klarner området rundt øynene.

Veiledende pris inkl. mva; 1075,00 NOK

• Skjønnhet

OM ARTISTRY
ARTISTRY™ er blant verdens mest solgte kvalitetsmerker innen hudpleie, med over 200 produkter som passer til alle hudtyper, uansett alder og etnisitet. ARTISTRY ble grunnlagt i 1968 i Michigan, USA, og er anerkjent som verdensledende innen vitenskapelig hudpleie. ARTISTRYs internasjonale team består av over 500 forskere og dermatologer, som arbeider med den aller nyeste forskningen innen hudpleie. Forskningen ledes av ARTISTRY Beauty Institute i Michigan, som har over 35 års erfaring med banebrytende hudpleieteknologi. ARTISTRY har til nå oppnådd 200 globale patenter, og flere er underveis. Les mer her: www.artistry.dk.

Personlig rådgivning er varemerket vårt
ARTISTRY distribueres eksklusivt av Amway, som er en direktesalgsvirksomhet. Det betyr at ARTISTRY utelukkende tilbys gjennom Amways forhandlere. Dette sikrer at kundene får grundig og individuell veiledning i de forskjellige produktene før de kjøper dem. For å sikre at vi bare har glade og tilfredse kunder, betaler vi pengene tilbake hvis du ikke er 100 prosent fornøyd med produktet – også når du har brukt det. Du kan få mer informasjon på www.amway.no eller telefon +47 2302 4629, hvor du også kan få oppgitt din nærmeste forhandler.