Se Champions League-finalen på pub? Allente har oversikten!

Se Champions League-finalen på pub? Allente har oversikten!

Når Champions League-finalen mellom Liverpool og Real Madrid sparkes i gang 28. mai er det mange nordmenn som ønsker å se kampen på pub. Allente har oversikten over hvilke puber i din nærhet som viser finalen på tv.

Mange nordmenn liker å se fotball på puben, i gode venners lag. Når det nå endelig er klart for Champions League-finale, er interessen naturlig nok større enn noensinne. Tv-distributøren, selskapet som formidler visningsrettigheter til norske puber, har derfor bestemt seg for å la så mange nordmenn som mulig se finalen, til uforandret pris hos pubeiere med visningslisens.

"En Champions League-finale mellom Liverpool og Real Madrid betyr folkefest. Det vil vi gjerne være med og bidra til, gjennom å la pubene i Norge maksimere antallet besøkende uten å måtte betale noe mer for det. Har man visningslisens og vil sitte opp en ekstra storskjerm i pubens uteområde eller lignende, er det bare å kjøre på," sier Martin Askautrud, salgssjef for B2B i Allente.

Listen over hvilke puber som viser finalen finnes her. Listen oppdateres kontinuerlig.

Pressekontakt Kommunikasjonsdirektør +46736992665

Allente er en nordisk underholdnings-distributør som tilbyr TV- og streamingløsninger av høy kvalitet via satellitt og bredbånd til en million kunder i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Selskapet ble grunnlagt i mai 2020 etter en sammenslåing av Canal Digital og Viasat Consumer. Allente har hovedkontor i Stockholm og Oslo, fungerende administrerende direktør er Mahmoud Mustapha. Selskapet eies 50/50 av Telenor Group og Viaplay Group.

Snarøyveien 30
    1331 Fornebu