Ny parkeringsløsning på Ullevaal Stadion.

Ny parkeringsløsning på Ullevaal Stadion.

Enklere parkering - Kamera leser kjennemerker automatisk.

Kunder og besøkende på Ullevaal Stadion opplever nå en enklere parkeringshverdag etter innføring av nytt parkeringssystem 1. juni 2020. For eksempel slipper nå kunder som parkerer i P-huset innenfor gratistid å foreta seg noen ting.

• Bomanlegget er fjernet og erstattet av kamera som registrerer kjøretøyets kjennemerke ved inn- og utkjøring.
  • Ordning med å trekke billett på uteområdet er erstattet av kamera. Det er innført ekspressparkering mot avgift, progressive takster og 1,5 time makstid.

Endringene gjelder både P-huset og uteområdet mot vest.

• Ingen bommer.
  • Man slipper å trekke billett.
  • Ingen kontrollsanksjoner for manglende billett.
  • 1 time gratis i P-hus.
  • Mange betalingsalternativer.

Enkel betaling

• Betal ved avreise: Tast inn bilens reg.nr. på automat og betal for parkering.
  • Betal innen 48 timer online.
  • Automatisk trekk. Parkering belastes automatisk ditt kredittkort ved utkjøring.
  • Faktura: Ved manglende betaling vil du få faktura i posten for den tiden du har parkert + fakturagebyr.

Les mer om Aimo Park Easy her

John Lien

Pressekontakt Administrerende Direktør / Managing Director +47 928 22 079
Kjetil Bratseth

Pressekontakt Markedsdirektør / Marketing Director +47 930 54 303

Velkommen til Aimo Norway!

Aimo er med på å forme hvordan mennesker og produkter beveger seg. Vi jobber målrettet for miljøvennlige innovasjoner og bærekraftige mobilitetsløsninger, med fokus på hovedkonseptene våre Aimo Park, Aimo Share og Aimo Charge.

Vi i Aimo vil utnytte den raske teknologiske utviklingen til å spille en viktig rolle i overgangen til smartere byer og mer miljøvennlig transport, samtidig som vi tilbyr mobilitetsløsninger som sømløst kan integreres i vår daglige hverdag. Vi holder til i Sverige, Norge og Finland, med hovedkontor i Stockholm, Sverige.