Nytt skoleår - ny studiestart - med WOW-glade farger!

Nytt skoleår - ny studiestart - med WOW-glade farger!

Glade farger gir gode følelser

Med Leitz WOW-serien kan du velge mellom en rekke ulike produkter i 6 flotte farger som garantert vil pynte opp på skrivebordet. Skill deg ut fra mengden og miks og match dine favorittprodukter og farger. Ikke bare ser produktene flotte ut – de er i premium kvalitet, og vil være gode hjelpere for å holde orden og system i alle skolesakene.

Dette er noen av produktene i serien:

• Permer
  • Brevkurver
  • Sakser
  • Stiftemaskiner
  • Hullemaskiner
  • Notatbøker
  • Strikkmapper
  • Register
  • Oppbevaringsesker

Se alle Leitz WOW-produktene her

Hvem vi er: Innovatører innnen organisering

I 2013 feiret vi ett århundre med innovative organiseringsløsninger til arbeidsplasser i hele verden. Siden starten, som var et samarbeide mellom trykkerier, har vårt svar på stadig skiftende markedsforhold i løpet av tiårene vært å utvikle flere revolusionerende og prisvinnende produkter i vår bransje. Vårt nåværende produktspekter inneholder alt fra innovative Leitz Complete, et sortiment med tilbehør til mobile enheter, til arkivsystemer og lamineringsmaskiner til kontoret i det 21. århundrede.

Om Esselte

Esselte Group har lang tradisjon innenfor kontorprodukter og utvikling av innovative løsninger, som gjør det lettere og hjelper til med å organisere moderne arbeid. Selskapet selger produkter og tjenester i 144 land. Med datterselskaper i 29 land eier gruppen en sterk portefølje med både internasionale og lokale varemerker, inklusive våre hovedmerker Leitz, Rapid, Esselte og Xyron.