Kensington lanserer vaskbart PC-tilbehør for å hjelpe kontorer og institusjoner med å gjenåpne arbeidsplassen på en trygg måte.

Nyhet -

Pro Fit® vaskbart kablet tastatur og Pro Fit® vaskbar kablet mus.

Hygiene og sikkerhet er en topp prioritet for bedrifter og ansatte når vi nå begynner å komme tilbake til kontoret. Mange bedrifter og organisasjoner reduserer størrelsen på kontorlokalene og velger delte og hybride løsninger for minimal miljøpåvirkning, hvor det er praktisk mulig. Å ha datarelatert utstyr og tilbehør som er kvalitetsmessig godt nok til å rengjøres med standard rengjøringsprodukter er ikke bare praktisk, men nødvendig. Kensingtons Pro Fit® vaskbart kablet tastatur og mus er nå tilgjengelig for sømløst å passe inn i nye kontormiljøer og understøtte bedrifters retningslinjer for en forsterket hygiene og beskyttelse av ansatte.

Da en gjennomsnittlig arbeidsplass kan inneholde 400 ganger flere bakterier enn et toalettsete¹, er det viktigere enn noen gang å kunne rengjøre datatilbehør. Både Kensington Pro Fit® vaskbart kablet tastatur og Pro Fit® vaskbar kablet mus tåler trygt å senkes ned i vann (så lenge USB -kontakten holdes tørr) og hyppig bruk av rensespray, noe som betyr at bakterier og virus ikke spres gjennom deling av kontorutstyr.

Tastatur og mus er en av de fem mest utsatte områder for krysskontaminering av dataprodukter og tilbehør, noe som gjør det viktig at de rengjøres regelmessig. Den vaskbare designen motstår søl og gjør rengjøringen enkel, tåler trygt å bli senket ned i vann eller hyppig bruk av rensespray.

¹ www.independent.co.uk/news/uk/home-news/average-desk-germs-toilet-seat-kitchen-keyboard-mouse-phone-a8237431.html

Se mer her: https://www.kensington.com/nb-no/p/products/electronic-control-solutions/wireless-ergonomic-keyboards/kensington-pro-fit-vaskbart-usb-tastatur/

Mer info:

Følg Kensington:

Om Kensington

Kensington er en ledende leverandør av tilbehør til stasjonære og mobile enheter, godkjent av IT-avdelinger, lærere og forretningsfolk over hele verden i mer enn 35 år. Kensington etterstreber å kunne forutse behovene og utfordringene innen de stadige endringer som skjer på arbeidsplassen, og å skape prisbelønte løsninger på et profesjonelt nivå for organisasjoner som er opptatt av å tilby sine medarbeidere verktøyene de trenger for å lykkes i sitt arbeid. Kensingtons motto er at vi skal leve opp til å være «The Professionals ’Choice», samt kjerneverdiene design, kvalitet, support og bærekraft.

I kontor- og mobile miljøer gir Kensingtons omfattende portefølje av prisbelønte produkter en sikkerhet du kan stole på, innovasjoner til den individuelle arbeidsplassen og ergonomisk velvære.

Kensington har hovedkontor i San Mateo, California, og er en verdensomspennende leder innen sikkerhetslåser til bærbare PC-er, som selges i mer enn 100 land over hele verden. Kensington er en divisjon av ACCO Brands (NYSE: ACCO).

Kensington er et registrert varemerke for ACCO Brands. Kensington The Professionals ’Choice er et varemerke for ACCO Brands. Alle andre registrerte og uregistrerte varemerker tilhører sine respektive eiere.

© 2021 Kensington Computer Products Group, en divisjon av ACCO Brands. Alle rettigheter forbeholdt.

Petter A.Tangen

Channel Marketing Manager Kensington 95822317