Pynt til jul med nyheter fra Hadeland Glassverk som passer ulike hjem og stiler

Gnistrende vakre julenyheter fra Hadeland Glassverk

Julens magi i glass

Med julens varme og lys som inspirasjon, lanserer Hadeland Glassverk denne sesongen flere nye kolleksjoner som fanger den unike nordiske juletradisjonen i vakkert glasshåndverk. Denne julen presenterer vi en serie delikate nyheter som setter et moderne preg på de klassiske juledekorasjonene.

I vårt brede julesortiment finner en noe som passer enhver smak. Vår juledekorasjon blir garantert klassikere som du tar frem år etter år til glede for både liten og stor.

En gave fra hjertet

Hadeland Glassverk har i over 260 år vært synonymt med kvalitet og tradisjon, og årets julekolleksjon er intet unntak. Med fokus på tidløst design, er disse glassproduktene skapt for å vare i generasjoner og vil uten tvil bli verdsatt både som gave og i egen stue. Hvert produkt er laget med omsorg, og bærer med seg en liten bit av julens magi.

Epler

Finnes i fargene rød og grønn.

Glasseple med lokk: 349 kr

Epleklang hengepynt 2 pk: 299 kr

Glassengler

Glassengel diamant hengepynt 3 pk: kr 299 kr

Glassengel klar hengepynt 3 pk: kr 299 kr

Design: Maud Gj Bugge

Grønn fluesopp

4 fluesopper i ulike størrelser i en ny, vakker vintergrønn farge.

Fluesopp 7,2 cm: 399 kr

Fluesopp 6,2 cm: 299 kr

Fluesopp 3,5 cm: 199 kr

Fluesopp heng 2 pk 7,2 cm: 299 kr

Hjerteklang

Disse er fine å kombinere med våre julekuler Rødklang og Grønnklang

Glasshjerter hengpynt 5 pk: 599 kr

Glasskurv

I fargene kakao og klar 3 pk: 399 kr

Bobleklang

Finnes i 2 størrelser, julekuler i organiske former.

Mini 3 pk: 399 kr

Stor 3 pk: 499 kr

Diamantnisser med gull

Diamantnisser med gullue 4,3 cm) 2 pk: 449 kr

Design: Christian Svinddal

Produktene finner du på hadeland.com, Hadeland Glassverk, Christiania Glasmagasin samt utvalgte forhandlere i løpet av oktober.