Killer Britain with Dermot Murnaghan on Crime+Investigation

Crime+Investigation Programma - Highlights november 2020

KILLER BRITAIN WITH DERMOT MURNAGHAN: VINCENT TABAK

vanaf 16 november, iedere maandag om 22.00 uur

Gepresenteerd en samengesteld door een van de bekendste journalisten van het VK, Dermot Murnaghan, onderzoekt Killer Britain with Dermot Murnaghan Britse moordverhalen vol opsporingsintriges en huiveringwekkende verhalen over moord en haat. In elke aflevering bespreekt Dermot Murnaghan een zaak waarover hij artikelen schreef of die hij van dichtbij heeft gevolgd. De vijf moordverhalen worden ondersteund door archiefbeelden en belangrijke interviews met diegenen die het dichtst bij de zaak staan, inclusief getuigenissen van familieleden van de slachtoffers en de opsporingsambtenaren die als eerste ter plaatse kwamen en getuige waren van de nasleep van de moorden. Dermot Murnaghan begeleidt kijkers door de dramatische wendingen van de onderzoeken en onderzoekt de beruchte moordzaken van Lewis Daynes, Levi Bellfield, Vincent Tabak, Peter Morgan en Sabrina Kouider.

BRITAIN'S DARKEST TABOOS

vanaf 2 november, iedere maandag om 21.00 uur

Britain’s Darkest Taboos vertelt de verhalen van enkele van de meest schokkende en verontrustende misdaden binnen families en relaties. De ergste nachtmerries van elk gezin worden opnieuw beleefd en opnieuw verteld door degenen die zijn achtergebleven. Door families en vrienden en door anderen wier leven werd geraakt, zoals politieagenten en journalisten die bij de zaken waren betrokken. Elke aflevering bevat ook een deskundige analyse van voormalig rechercheur David Swindle en psycholoog Emma Kenny. Elke aflevering onderzoekt hoe degenen die u het meest vertrouwt de meest verontrustende misdaden kunnen plegen.

ACCUSED: GUILTY OR INNOCENT?

nieuwe afleveringen, iedere woensdag om 22:00 uur

Accused: Guilty or Innocent? neemt kijkers mee in het leven van mensen die naar verluidt ernstige misdaden hebben begaan. Het geeft een intiem verslag van wat er gebeurt als iemand formeel wordt beschuldigd van een misdaad en voor de rechter wordt gebracht. Elke aflevering wordt uitsluitend vanuit het perspectief van de beklaagde, zijn juridische team en familieleden verteld en volgt het traject van de beklaagde met de juridische verdediging, het proces en uiteindelijk het vonnis. Naarmate het bewijs toeneemt en het proces nadert, geven deze emotionele verhalen uit de eerste hand een beeld van hoe het is als je vrijheid op het spel staat.

POISONOUS LIAISONS

nieuwe afleveringen, iedere woensdag om 21.00 uur

Gif is al lang een wapen bij uitstek in gevallen van verdediging, om jaloezie te overwinnen, om een erfenis te krijgen en in crimes passionnels. Door middel van interviews met misdaadexperts en psychiaters verdiept Poisonous Liaisons zich in het denkproces van enkele van de meest beruchte criminelen uit de geschiedenis, waaronder Lyda Southard, Nannie Doss en Graham Young, en onthult hun methoden en de korte- en langetermijneffecten van hun middelen op slachtoffers. Pas aan het einde van elke aflevering worden hun misdaden volledig onthuld, waardoor de kijker door een verbluffend verhaal wordt gegrepen, dat de reeks gebeurtenissen beschrijft, die tot deze gruwelijke moorden hebben geleid.

Onderwerpen

Tags

A + E Networks® UK, een joint venture tussen Hearst en Sky, is een toonaangevend medianetwerk dat 60 miljoen huishoudens in 100 landen bereikt. Met ons portfolio van populaire, goed presterende en creatieve merken - HISTORY®, Crime + Investigation®, Lifetime®, HISTORY2® en UK free to air BLAZE® - vermaken en inspireren we ons publiek al meer dan 20 jaar: we vertellen de verhalen die verteld moeten worden. Zowel onze feitelijke als entertainment programma’s zijn bekroond en omvatten wereldwijde hits zoals Forged in Fire en Born This Way, en niet te missen dramaseries zoals Knightfall en Vikings. Daarnaast werken we ook aan originele, plaatselijke opdrachten, waaronder: Al Murray's Why Does Everyone Hate the English, Murdertown with Katherine Kelly (VK), Married at First Sight (Afrika) en The Hunt for Baltic Gold (Polen). We vullen onze programmering aan met best beoordeelde podcasts en innovatieve, exclusieve digitale inhoud wat wordt begeleid door industrietalent. We werken momenteel samen met meer dan 360 partners die onze programma’s uitzenden in de Scandinavische landen, de Benelux, Centraal-Europa, het Midden-Oosten en Afrika. We hebben kantoren in Londen, Warschau en Johannesburg.

A + E Networks UK is een mediabedrijf met een portfolio van eersteklas op feiten gebaseerde entertainmentkanalen. Het aanbod in de Benelux bestaat uit HISTORY Channel, HISTORY HD en Crime + Investigation. De kanalen worden 24 uur per dag uitgezonden. Het bedrijf is een joint venture tussen Hearst en UK Sky en het heeft kanalen in bijna 100 landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië, de Benelux, Centraal- en Oost-Europa, Afrika en het Midden-Oosten.

W6 9YN LONDON

Bezoek onze andere newsrooms