JODI ARIAS: CELL MATE SECRETS ON CRIME + INVESTIGATION

Crime+Investigation Programma - Highlights december 2020

HOMICIDE HUNTER

Van 17 tot 24 december, iedere donderdag om 21.00 uur

Inspecteur Joe Kenda werkte 23 jaar bij de politie van Colorado Springs, waar hij zijn leven lang kennis van moordenaars opbouwde en bijna 400 moordonderzoeken hielp op te lossen. In deze afleveringen worden zijn levendige herinneringen opnieuw tot leven gewekt, waarbij Kenda voor de kijkers zijn ‘moorddocumenten’ weer opent, de mappen waarin alle details van zijn moordzaken worden bewaard en waarmee hij opnieuw in de meest ernstige zaken duikt, die hem nog steeds achtervolgen. Terwijl hij het proces beschrijft hoe hij de misdaden oploste, begint Kenda ook aan een persoonlijke reis die het hoofd biedt aan lang onderdrukte nachtmerries. Zoals hij zegt: ‘Ik wil deze verhalen helemaal niet vertellen. Maar ik moet het.’

JODI ARIAS: CELL MATE SECRETS

dinsdag 15 december om 21.00 uur

Zeven jaar nadat zij werd veroordeeld voor moord met voorbedachten rade, komt nieuwe, verontrustende informatie over Jodi Arias en de moord op haar ex-vriend Travis Alexander aan het licht. Tevens zijn er getuigenissen van haar voormalige celgenoten en naaste vertrouwelingen over hun tijd achter de tralies met de moordenares. In een exclusief dubbelinterview onthullen Tracy Brown en Donavan Bering details en schokkende informatie die ze rechtstreeks van Arias hoorden, waaronder een gloednieuwe theorie over de nacht van Alexanders moord.

COURT CAM

Vanaf 18 december, iedere vrijdag om 21.00

Court Cam is terug en neemt u in het derde seizoen mee naar Amerika’s meest dramatische rechtszaalmomenten. Van angstaanjagende uitbarstingen tot furieuze rechters brengt deze serie je terug naar waar het gebeurde, voor het verhaal achter het verhaal. Gepresenteerd door Dan Abrams, bevat Court Cam ook interviews met rechters, getuigen en slachtoffers om het ware misdaadverhaal te vertellen achter de heftigste en meest emotionele rechtszaalmomenten die op video zijn vastgelegd.

KILLER BRITAIN WITH DERMOT MURNAGHAN

nieuwe afleveringen, elke maandag om 22.00 uur

Deze serie is gebaseerd op vijf echte misdaadzaken, met bewerkte informatie en gepresenteerd door Dermot Murnaghan van Crimes That Shook Britain. Deze serie onderzoekt Britse moordverhalen vol detective-intriges en huiveringwekkende verhaallijnen over moord en haat, geleid door een van de bekendste journalisten van het VK. Deze zaken betreffen onder andere Levi Belfield, Lewis Daynes, Peter Morgan, Vincent Tabak en Sabrina Kouider. Dermot neemt zijn kijkers mee op een tragische reis met als hoogtepunt de gerechtigheid als enkele van de ergste moordenaars van het land voor het leven worden opgesloten.

Onderwerpen

Tags

A + E Networks® UK, een joint venture tussen Hearst en Sky, is een toonaangevend medianetwerk dat 60 miljoen huishoudens in 100 landen bereikt. Met ons portfolio van populaire, goed presterende en creatieve merken - HISTORY®, Crime + Investigation®, Lifetime®, HISTORY2® en UK free to air BLAZE® - vermaken en inspireren we ons publiek al meer dan 20 jaar: we vertellen de verhalen die verteld moeten worden. Zowel onze feitelijke als entertainment programma’s zijn bekroond en omvatten wereldwijde hits zoals Forged in Fire en Born This Way, en niet te missen dramaseries zoals Knightfall en Vikings. Daarnaast werken we ook aan originele, plaatselijke opdrachten, waaronder: Al Murray's Why Does Everyone Hate the English, Murdertown with Katherine Kelly (VK), Married at First Sight (Afrika) en The Hunt for Baltic Gold (Polen). We vullen onze programmering aan met best beoordeelde podcasts en innovatieve, exclusieve digitale inhoud wat wordt begeleid door industrietalent. We werken momenteel samen met meer dan 360 partners die onze programma’s uitzenden in de Scandinavische landen, de Benelux, Centraal-Europa, het Midden-Oosten en Afrika. We hebben kantoren in Londen, Warschau en Johannesburg.

A + E Networks UK is een mediabedrijf met een portfolio van eersteklas op feiten gebaseerde entertainmentkanalen. Het aanbod in de Benelux bestaat uit HISTORY Channel, HISTORY HD en Crime + Investigation. De kanalen worden 24 uur per dag uitgezonden. Het bedrijf is een joint venture tussen Hearst en UK Sky en het heeft kanalen in bijna 100 landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië, de Benelux, Centraal- en Oost-Europa, Afrika en het Midden-Oosten.

W6 9YN LONDON

Bezoek onze andere newsrooms