Kapaa, Hawaii

Met je vakantiegeld de wereld rondreizen: het kan!

Utrecht, Nederland – 23 mei 2023. Het vakantiegeld is weer gestort en dat betekent maar één ding: tijd om te plannen waar je naartoe wilt reizen! Maar hoe ver kun je eigenlijk komen met je vakantiegeld? Reiswebsite Holidayguru.nl heeft het voor je uitgezocht en laat zien waar je heen kunt vliegen met verschillende vakantiegeld budgetten. Hier kun je het aantal reiskilometers vinden per vakantiegeld niveau.

Vlieg naar Hawaii met €862 vakantiegeld: 11.657km aan avontuur
Verdien je het minimumloon dan ontvang je €862 vakantiegeld en kun je al behoorlijk ver komen. Zo reis je bijvoorbeeld naar Honolulu in Hawaii, dat op zo'n 11.657 kilometer van Nederland ligt. Dit kost je ongeveer €822,-, waardoor je nog wat geld overhoudt voor activiteiten ter plaatse. Uiteraard moet je nog wel wat bijleggen voor de overnachtingen. Ook Cape Town in Zuid-Afrika en Los Angeles in de Verenigde Staten zijn opties binnen dit budget.

Verken de wereld met €1450 vakantiegeld: Bezoek de Kiwi's op 18.144km
Met €1450 vakantiegeld (bij een modaal inkomen) kun je al een stuk verder komen. Wat dacht je van Auckland in Nieuw-Zeeland, op zo'n 18.144 kilometer van Nederland. Dit kost je ongeveer €1.216,-, waardoor je met het overige budget bijvoorbeeld de prachtige natuur van Nieuw-Zeeland kunt verkennen. Ook Sydney in Australië en Buenos Aires in Argentinië vallen binnen de mogelijkheden bij dit budget.

Reis nog iets verder met €2180 vakantiegeld: Meer dan 18.500 kilometers
Heb je een boven modaal salaris (1,5x) dan heb je ongeveer €2180 vakantiegeld budget te besteden. Hiermee kun je bijvoorbeeld naar Queenstown in Nieuw-Zeeland vliegen, wat zo'n 18.591 kilometer van Nederland ligt. Dit kost je ongeveer €2.121,-, maar dan ben je wel verzekerd van een onvergetelijke ervaring. Ook Tahiti en Bora Bora in Frans-Polynesië zijn opties binnen dit budget.

Of je nu op zoek bent naar een relaxte zonvakantie of een avontuurlijke reis, met je vakantiegeld kun je heel wat kanten op. Dus waar wacht je nog op? Boek die reis en geniet van al het moois dat de wereld te bieden heeft! Weten hoeveel vakantiegeld je ontvangt? Bekijk dan de vakantiegeld tabel.

Categories

Voor vragen of een afbeelding van de 'Vakantiegeld Tabel' neem gerust contact op met sami@holidayguru.nl of pers@holidayguru.nl.

Over Holidayguru.nl
Holidayguru.nl is één van de grootste reiswebsites van Nederland en België. Daniel Krahn en Daniel Marx hebben Holidayguru in 2012 opgericht, vandaag zijn zij de bestuurders van Urlaubsguru GmbH dat naast het Duitse Urlaubsguru.de actief is in Oostenrijk, Zwitserland, Spanje en Nederland. Met meer dan 6,9 miljoen Facebook-fans en elke maand meer dan 17 miljoen pageviews behoort het tot één van de succesvolste reiswebsites van Europa. Verspreid over vier vestigingen werken meer dan 90 medewerkers voor deze scale-up. Sinds juni 2019 is het Nederlandse Holidayguru team gevestigd in Utrecht. In augustus 2022 is Holidayguru haar eigen reislabel begonnen onder de naam ‘Holidayguru Trips’ voor de verkoop van unieke stedentrips en rondreizen. Op 24 november 2022 won Holidayguru de award voor ‘Beste website van het Jaar 2022’ in de categorie reizen.

Holidayguru

Rhenus Platz 2