Samsungin kampanja tuo perheet Joulupukin luo Rovaniemelle

Samsung yhdistää voimansa Joulupukin kanssa Samsung Christmas for All -kampanjan merkeissä. Etätapaaminen Joulupukin kanssa sekä Instagram Storiesiin tuotava AR-filtteri tuovat joulufiiliksen myös niille, jotka eivät tänä vuonna pääse autenttisiin joulumaisemiin.

Erityisolosuhteet rajoittavat ihmisten mahdollisuutta tavata joulun alla paitsi toisiaan, myös Joulupukkia. Samsung haluaa nykytilanteesta huolimatta antaa mahdollisimman monelle mahdollisuuden virittäytyä joulun tunnelmaan ja lanseeraa joulukuun alussa Samsung Christmas for All -kampanjan.

Joulupukin Kammari on avoinna joka päivä ympäri vuoden. Haasteellisten aikojen ja matkustusrajoituksen myötä Joulupukin Kammari halusi keksiä uudenlaisia tapoja saattaa Joulupukki yhteen lasten ja lastenmielisten kanssa. Samsung haluaa auttaa Joulupukkia ja tonttuja jouluisessa tapaamisessa, joten tarjolla on tilaisuus päästä tapaamaan Joulupukki virtuaalisesti ja ikuistaa itsensä aidoissa joulumaisemissa Rovaniemellä.

Connect with Santa -kilpailun voittajat saavat ainutlaatuisen tilaisuuden osallistua etätapaamiseen aidon Joulupukin kanssa, kertoa lahjatoiveistaan sekä kysyä hänen kuulumisiaan. Kilpailu järjestetään Facebookissa 9.12., ja lipun etätapaamiseen voittaa yhteensä kymmenen osallistujaa Suomesta ja Ruotsista. Voittajat saavat koodin, jolla saa lunastettua Teams-puhelun Joulupukin kanssa. Kilpailuun voi osallistua Samsungin Facebook-sivuilla. Lippu etätapaamiseen on mahdollista myös ostaa, ja sen voi hankkia alennushintaan Samsung Members -sovelluksen kautta.

– Lasten tapaaminen on tietysti parhainta kasvotusten, mutta täytyy kyllä sanoa, että on tämä nykytekniikka hienoa. Sen ansiosta voin tavata niitä monia lapsia ja lapsenmielisiä, jotka eivät pääse tänne paikan päälle. Minulle kaikkein tärkeintä ovat kohtaamiset ja juttutuokiot ystävieni kanssa, Joulupukki toteaa.

– Koska kuluneen vuoden aikana ihmiset eivät ole voineet matkustella entiseen malliin, monenlaisilla digitaalisilla ratkaisuilla on osaltaan voitu täyttää tyhjiötä. Meille on tärkeää tarjota asiakkaillemme keinoja olla yhdessä ja toteuttaa itseään, ja siksi kampanja Joulupukin kanssa istuu mainiosti suunnitelmiimme. On hienoa, että voimme auttaa ihmisiä joulutunnelmaan pääsemisessä, sekä tottakai samalla muistuttaa kansainvälisesti, että Joulupukki on kotoisin Suomesta, toteaa Samsung Suomen maajohtaja Mika Engblom.

Lisäksi Samsung tuo Instagram Storiesiin filtterivalikoiman, joiden avulla käyttäjä voi ikuistaa itsensä Joulupukin polvella tai aidoissa joulumaisemissa. Kuvan voi luonnollisesti jakaa Instagram Storiesissa sekä myös tallentaa ja lähettää digitaalisena joulukorttina ystäville ja perheenjäsenille. Joulufiltterit ovat saatavissa kaikissa Instagramia tukevissa mobiililaitteissa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515
Lisätiedot: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049
Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi
Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

• Tourism

• santaclaus