Aurinkomatkat avaa myyntiin Rovaniemen kesän yöttömät yöt 2021

Aurinkomatkat uutisoi juuri avaavansa kesän pakettimatkojen myynnin Rovaniemelle sekä muualle Lappiin ja myös Rukalle. Uutuutena esimerkiksi Ahvenanmaa.

Kotimaan matkojen ympärivuotisen paketoinnin ansiosta matkalle lähtö helpottuu ja tuo kotimaan kiinnostavimmat matkakohteet parempaan tietoisuuteen. Aurinkomatkat lanseerasi viime vuonna kotimaan pakettimatkat talvikaudeksi 2020-2021.

Suuntaa kesällä keskiyön auringon Rovaniemelle muutamaksi päiväksi tai koko viikoksi

”Tavoitteenamme on ollut tehdä kotimaan tuotannostamme ympärivuotinen ja olemme iloisia, että saamme mukaan myös täysin uusia kohteita. Asiakaskyselyjemme perusteella asiakastyytyväisyys on ollut kotimaan matkoillamme ennätyksellisen korkealla tasolla. Haluamme nyt tarjota asiakkaillemme helpon ja vaivattoman tavan tutustua kesäisen Suomen kauniisiin matkakohteisiin”, kertoo Aurinkomatkojen toimitusjohtaja Timo Kousa.

Aurinkomatkat pakettimatkat Lappi kesä 2021 Rovaniemi (2)

Joustavat kotimaan matkapaketit

Aurinkomatkat-pakettiin sisältyy majoitus, Finnairin lennot Helsingistä, ruumaan menevä matkatavara (23 kg) ja käsimatkatavara (8 kg), sekä Aurinkomatkat-sovellus, josta löytyy kattavasti kohdetietoa ja vinkkejä sekä kartat reittitietoineen. Matkapakettiin voi ostaa myös edestakaiset kuljetukset lentokentän ja hotellin välille. Finnair Plus -jäsenet saavat kolminkertaiset Finnair Plus -pisteet Aurinkomatka-paketin hinnasta ja lisäksi pisteitä kertyy Finnairin lennoista. Pakettimatka tuo turvaa lomalle poikkeustilanteissakin ja Aurinkomatkat-pakettiin sisältyy nyt entistäkin joustavammat muutos- ja peruutusehdot.

Monipuolista lomailua kesäisessä Lapissa

Rovaniemellä laatua arvostavaa matkailijaa odottaa runsas kulttuuri- ja aktiviteettitarjonta. Rovaniemi hurmaa kaikenikäiset lomailijat, sillä Lapin pääkaupungissa pohjoisen perinteet sekoittuvat modernin elämäntyylin kanssa, mistä henkivät muun muassa maailmanluokan ravintolatarjonta sekä aitoa paikallista elämäntapaa edustavat panimo- ja tilavierailut, pohjoinen design ja arkkitehtuuri sekä jokilaakson monipuoliset harrastusmahdollisuudet.

Aurinkomatkat pakettimatkat Lappi kesä 2021 Rovaniemi (1)

Rovaniemi – laatua arvostavan ykköskohde Lapissa

Laatua arvostaville Rovaniemi on kesän ehdoton ykköskohde. Lapin pääkaupungin vetovoima perustuu korkeaan palvelutasoon, kulttuurikohteiden rikkauteen, palkittuihin majoituksiin sekä ainutlaatuisiin elämyksiin. Rovaniemi on Arktisen designin sekä kulinarismin koti.

Lasten kanssa kesäistä lomapäivää vietetään Seikkailupuisto Huimassa liikunnallisten elämysten parissa ja kesäkelkalla Ounasvaaran huipulta alas huristellen, unohtamatta Ranuan eläinpuiston sekä Luoston Ametistikaivoksen kesäisiä seikkailuita. Anna Joulupukin Pajakylän välittömän taian hurmata sinut ja matkusta tutustumaan tähän maailmankuuluun ympärivuotiseen käyntikohteeseen. Rovaniemi on portti Lappiin ja mahdollistaa tutustumisen useampaan Lapin kohteeseen lomasi aikana.

• Architecture

• keskiyön aurinko