Lupine Alpha - valaisun suunnan- ja tehonnäyttäjä maastopyöräilijöille

Saksalainen Lupine on erikoistunut suunnittelemaan ja valmistamaan ainutlaatuisen tehokkaita valaisimia aktiivisille ulkonaliikkujille. Maastopyöräilijöiden, suunnistajien, juoksijoiden ja monien muiden aktiiviliikkujien kaipaamat korkeatasoinen laatu, riittävä valoteho ja helppokäyttöisyys yhdistyvät Lupinen valaisimissa.

Vuonna 1991 perustettu Lupine Lighting Systems on henkilökohtaisen valaisun suunnan- ja tehonnäyttäjä tuoden valon kirkkaimmillaan sinne, missä sitä tarvitaan. Kaikki Lupinen tuotteet on sekä suunniteltu että valmistettu Saksassa. Myös merkittävä osa tuotteiden komponenteista valmistetaan Euroopassa.

Alpha - kypärävalaisin maastopyöräilijöille

Alpha on valovoimaisin maastopyörävalaisin, jonka Lupine on koskaan valmistanut: 7200 lumenin valovirta ja 840 metrin kantama riittävät vaativimmillekin käyttäjille.

Täydellisen valokeilan takana on kuusitoista erittäin tehokasta LEDiä yhdistettynä kolmeen muotoiltuun linssiin. Sekä lähelle että kauas katsomiseen soveltuva valokeila on yhdistelmä kolmesta toisiaan täydentävästä valokeilasta, joiden leveydet ovat 18, 22 ja 120 astetta.

Missä on paljon valoa, on myös paljon lämpöä. Lämpöoptimoinnin vuoksi käyttökytkin onkin siirretty valaisimen alapuolelle. Alphan taustapuolella on LED-paneeli, joka antaa informaatiota yhdellä silmäyksellä ajon aikana. Valoa voi säätää Bluetooth-kaukosäätimellä irrottamatta käsiä ohjaustangosta.

Tuttukin ympäristö voi olla hämärässä ja etenkin pimeässä suorastaan vaarallinen. Nopeasti vaihtelevassa maastossa liikuttaessa loistava valoteho tuo merkittävästi lisää turvallisuutta.

Maastopyöräily asettaa valaisimelle myös kovat fyysiset vaatimukset. Alpha ja akku ovat vesitiiviydeltään IP68-luokiteltuja eli ne kestävät myös upottamisen veteen. Iskunkestävyys on testattu kahden metrin korkeudelta.

Maahantuojan suositushinta Alpha-pyörävalaisimelle on 1190,00 euroa. Saatavilla hyvin varustelluista pyöräilyn erikoisliikkeistä kautta maan. Jälleenmyyjän tilauksesta toimitusaika maahantuojan varastolta kaikkialle Suomeen on lyhyimmillään yksi vuorokausi.

Julkisutasoiset kuvat ovat saatavilla Vandernetin kuvapankissa tunnisteella Lupine Alpha.

Lupinen valaisinmallistossa on myös muita aktiivisille ja vaativille liikkujille soveltuvia valaisimia, kuten  Betty RX14 5000lm otsavalaisin  ja Blika R7 2100lm BT -kypärävalo. Lisäksi löytyy pyörävalaisimia, kuten  SL AF7 6,9Ah SmartCore.

Lisätiedot maahantuojalta

kotisivuilta: www.vandernet.com/sport/valmistajat/Lupine

tuotepäällikkö, Antti Blåfield

antti.blafield@vandernet.com

markkinointikoordinaattori, Pauliina Heikkilä

pauliina.heikkila@vandernet.com

Vandernet Oy on yksityisesti omistettu maahantuontiyritys, joka on keskittynyt alkuperäisvalmistajien innovatiivisiin ja korkealuokkaisiin tuotteisiin, jotka soveltuvat vaativimmillekin käyttäjille. Henkilökuntamme ovat sitoutuneita ammattilaisia. Tuotteitamme kohtaat urheilu- ja ulkoilukäytössä, vaelluksilla, kiipeilyssä, vaativissa työolosuhteissa sekä yritysten viestinnässä.

Koulutamme asiakkaitamme ja jaamme teknisten asiantuntijoidemme parhaat vinkit.Toimimme tukkurina; löydät valikoiman hyvin varustetuista erikoisliikkeistä, urheilukaupoista sekä tavarataloista – myynti tapahtuu jälleenmyyjien toimesta. Olemme myös viettäneet aikaamme runsaasti asfaltin ulkopuolella, jotta tietäisimme mistä puhumme. Pyrimme jatkuvasti kehittämään osaamistamme ja ylläpitämään intohimoamme olemalla aktiivisia etsien jatkuvasti uusia ideoita sekä hyviksi koettujen tuotteiden käyttösovelluksia.

Henkilökuntamme purjehtii, laskee mäkeä, sukeltaa, ui, hiihtää, vaeltaa, kiipeää vuoria, lumikenkäilee, leijahiihtää, surffaa, juoksee ja viettää muutenkin aikaansa luonnossa. Lisäksi teemme kiinteää yhteistyötä teknisten asiantuntijoidemme kanssa. Heitä on vuoristo-oppaista ultrajuoksijoihin, uimareihin, kiipeilijöihin ja ääripään laskijoihin. Näin myös tuoteryhmämme ovat rakentuneet. Liikutpa luonnossa tai kaupungissa, me haluamme tarjota varusteita, joilla elämys on miellyttävä ja antaa lämpimiä värinöitä. Tervetuloa Vandernetin edustamien ja jakelemien tuotteiden maailmaan! www.vandernet.com

• maastopyörävalaisin
  • alpha
  • kypärävalaisin