TUI tarjoaa nyt maksuttoman COVID CARE -palvelun asiakkailleen

TUI tarjoaa nyt maksuttoman COVID CARE -palvelun asiakkailleen

Nyt kun maailma hiljalleen avautuu matkailulle ja lomien myynti kasvaa, TUI haluaa tarjota asiakkailleen uudenlaisen turvan lomailuun. Esimerkiksi Kreikkaan suuntautuvien kesälomien kysynnän myötä, myös asiakkaiden kiinnostus matkustusturvallisuuteen ja tarvittaviin varotoimenpiteisiin on kasvanut. Maksuton COVID CARE -palvelu tarjotaan kaikille vuonna 2020 matkustaville asiakkaille.

– Halu matkustaa on palannut. Lisäämme parhaillaan uusia lähtöjä asiakkaillemme, jotka ikävöivät aurinkoon. Monilla on varmasti mielessä kysymyksiä liittyen ulkomaille matkustamiseen. Olemme ottaneet käyttöön uusia toimintatapoja varmistaaksemme turvallisen ja mukavan lomamatkan. Nyt otamme seuraavan askeleen ja laajennamme turvallisuuslupaustamme uudella palvelulla, jotta asiakkaamme voivat nauttia lomista kanssamme. On tärkeää, että asiakkaamme tuntevat, että heistä huolehditaan matkan jokaisessa vaiheessa, sanoo Jessica Enbacka, Managing Director, TUI Nordic

TUIn COVID CARE -palvelu lyhyesti:

Alla mainitut palvelut kuuluvat nyt automaattisesti jokaiseen TUIn lomalennolla toteutettavaan matkapakettiin, jonka lähtöpäivä on viimeistään 31.12.2020, riippumatta siitä milloin matka on varattu.

•  Jos asiakkaalla todetaan koronatartunta matkakohteessa, asiakkaalla on oikeus lääkärin tutkimukseen ja apuun. TUI vastaa koronatestistä aiheutuneista kuluista ja lennättää asiakkaan takaisin Suomeen tilanteen niin vaatiessa.

• Jos asiakas määrätään karanteeniin, TUI vastaa kuluista, jotka aiheutuvat pidemmästä majoituksen tarpeesta ja paluumatkan muutoksista.

• Jos asiakkaalla on todettu koronatartunta ennen matkalle lähtöä, matkavarausta voi muuttaa ilman lisämaksua.

• Muilta osin varauksiin sovelletaan yleisiä matkaehtoja. On tärkeää, että asiakkaalla on lisäksi voimassaoleva matkavakuutus.

Lisätietoa turvallisesta lomailusta löydät täältä. COVID CARE -palvelu julkaistaan myöhemmin tänään sivullamme.

Tervetuloa TUI Finland !

Konepajankuja 3