TUI saa meidät taas unelmoimaan matkustamisesta

TUI saa meidät taas unelmoimaan matkustamisesta

TUIn uusi kampanja käynnistyy tänään Suomessa ja muissa Pohjoismaissa. Kampanjan tarkoituksena on pitää unelmat elossa ja kannustaa ihmisiä matkustamaan, sitten kun he tuntevat olevansa siihen valmiita. "Mielestäni on tärkeämpää kuin koskaan unelmoida matkustamisesta", sanoo TUIn markkinointipäällikkö Lisa Rönnberg. Kampanjan tuottavat Forsman ja Bodenfors yhdessä TUIn kanssa.

Kampanja julkaistaan tänään kaikissa neljässä Pohjoismaassa. Kampanjalla TUI haluaa inspiroida matkustajia ja pitää heidän unelmansa elossa. Kampanjan viesti on ”Unelmoi”. TUI haluaa tällä kertoa, että he ovat valmiita viemään asiakkaat matkalle lähiaikoina, seuraavalla lomalla tai myöhemmin tulevaisuudessa, sekä kertoa kaikista niistä toimenpiteistä, joita se on tehnyt luodakseen edellytykset turvalliselle ja miellyttävälle lomamatkalle.

”Olemme kuunnelleet asiakkaitamme ja tiedämme, että he haluavat unelmoida taas matkustamisesta. Jotkut haluavat mennä lomalle jo nyt, toiset kuukauden päästä ja toiset haaveilevat matkustamisesta ensi vuonna. Mutta riippumatta siitä, milloin he tuntevat olevansa valmiita matkustamaan, olemme valmiita. Viemme heidät lomalle turvallisella tavalla. Mielestäni on tärkeämpää kuin koskaan haaveilla matkustamisesta ”, sanoo TUIn markkinointipäällikkö Lisa Rönnberg.

Ennen kampanjan lanseeraamista TUI julkaisi sosiaalisessa mediassa videon ” Voimmeko todella unelmoida matkustamisesta”.

Lisätiedot: Laura Aaltonen
p. +35843 8266674