Robbie Williams ja Wybcke Meier, TUI Cruises -toimitusjohtaja

Robbie Williams uuden Mein Schiff Relax -risteilijän lähettilääksi

Vain kuuden kuukauden kuluttua tulevat Mein Schiff Relax -risteilijän ensimmäiset vieraat "kokemaan hyvinvoinnin aivan uudella tavalla". Risteilijä on ensimmäinen italialaisella Fincantier -telakalla rakennetuista innovatiivisen InTUItion- luokan aluksista, joka lupaa viedä Mein Schiff -tunnelman uudelle tasolle.

Mein Schiff Relax on vakuuttanut jopa konseptiin tutustuneen kansainvälisen artistin Robbie Williamsin. Hampurissa pidetyssä kokouksessa TUI Cruises -toimitusjohtaja Wybcke Meier esitteli laulajalle Mein Schiff Relax hyvän olon konseptin, joka vakuutti tähden.

– Matkustaessani vaihdan jatkuvasti hotellista toiseen, joten mikä voisi olla parempaa kuin tutkia maailmaa risteilyllä ja pitää hyvän olon hotelli aina mukanani? Elämäni ollessa hektistä, olen oppinut, kuinka tärkeitä ovat paikat, joihin voi vetäytyä rentoutumaan. Uusi Mein Schiff Relax, jossa on lukuisia ihania rentoutumispaikkoja, on täydellinen tähän tarkoitukseen. Voin vain todeta, että "Relaxing rocks", sanoo Robbie Williams.

TUI Cruises -toimitusjohtaja Wybcke Meier lisää:
Saadaksemme vielä useammat ihmiset innostumaan Mein Schiff -konseptista ja uudesta InTUItion-luokasta, aloitamme innoissamme yhteistyön platinaa myyneen artistin Robbie Williamsin kanssa. Olemme todella iloisia, että hän on päättänyt esitellä uuden Mein Schiff Relax -konseptin vieraillemme. Hän on oikeassa sanoessaan: Relaxing rocks. Me Mein Schiff Relax -risteilijällä olemme vieneet hauskanpidon, vapauden, elämykset ja ainutlaatuiset hyvän olon hetket aivan uudelle tasolle.

Mein Schiff Relax -konsepti
Mein Schiff Relax tulee tarjoamaan vieraillensa monipuolisen kulinaarisen elämyksen korkealaatuisten makumaailmojen, kuten Fugun, berliiniläisen tähtikokin Tim Rauen uuden aasialaisen ravintolakonseptin parissa. Luodakseen ainutlaatuisia lomakokemuksia Mein Schiff vastaa entistä paremmin myös risteilyvieraidensa yksilöllisiin tarpeisiin hyteillään ja sviiteillään. Mein Schiff Relax tarjoaa ensimmäistä kertaa muun muassa parvekkeellisia yhden hengen hyttejä yksin matkustaville. Myös musiikki-ikoni Robbie Williamsille tärkeät huippuluokan viihde ja jännittävät seikkailumaailmat ovat keskeinen osa Mein Schiff Relax -konseptia. Lisäksi kylpylä ja hyvinvointi saavat risteilijällä uudenlaisen ilmeen, muun muassa eksklusiivisella tynnyrisaunalla upealla merinäköalalla varustettuna.

Mein Schiff käynnistää 23. syyskuuta alkaen 360-asteen viestintäkampanjan DACH-alueella ja Alankomaissa esimerkiksi televisioissa, radiossa, digitaalisessa ulkomainonnassa, älytelevisioissa, online-videoissa, sekä monilla muilla digitaalisilla alustoilla ja matkatoimistoissa Robbie Williamsin kanssa. Kampanjassa kansainvälinen laulaja ja lauluntekijä esittelee, mitä hän erityisesti arvostaa Mein Schiff Relax -konseptissa ja miksi "Relaxing rocks". Kaikki tiedot Mein Schiff Relax -konseptista löytyvät osoitteesta: http://www.meinschiff.com/en/f... .

Robbie Williams
Robbie Williams on yksi maailman palkituimmista muusikoista, jolla on kuusi Iso-Britannian historian sadasta myydyimmästä albumista, yli 85 miljoonaa myytyä albumia maailmanlaajuisesti, 14 singlelistan ykköstä ja huikeat 18 BRIT Awards -palkintoa - enemmän kuin kellään muulla artistilla. Hän saavutti 14. Ison-Britannian listaykkösensä vuonna 2022 albumilla "XXV", mikä rikkoi Ison-Britannian sooloartistien ykkösalbumien määrän ennätyksen. Hänen Ison-Britannian listaykköstensä kokonaismäärä, mukaan lukien sooloura, ja levytykset Take That -yhtyeessä, on nyt 19. Tämä sijoittaa hänet eniten listaykkösiä saavuttaneista artisteista kahden menestyneimmän joukkoon kautta aikojen.

Tervetuloa TUI Finland !

Konepajankuja 3