Koe trendikäs Marokko TUIn kanssa – uutuuksia hotellivalikoimassa

Koe trendikäs Marokko TUIn kanssa – uutuuksia hotellivalikoimassa

Tänä syksynä TUI laajentaa valikoimaansa ja avaa ovet uusiin jännittäviin elämyksiin Marokossa. Valikoimasta löytyy parikymmentä uutta hotellia, all inclusive-hotelleista Agadirin aurinkoisella rannikolla perinteisiin riadeihin Marrakechin tunnelmallisilla kujilla.

TUI tarjoaa uutuuksillaan entistäkin enemmän vaihtoehtoja Marokosta kiinnostuneille. Halusitpa sitten rentoutua pitkällä hiekkarannalla, lumoutua värikkäistä basaareista tai kokea surffausseikkailuja – TUIlta löytyy elämyksiä jokaiselle. Pohjois-Afrikka tarjoaa kiehtovan yhdistelmän ranskalaista ja arabialaista kulttuuria. Saat paljon vastinetta lomabudjetillesi, oli kyseessä sitten auringosta nauttiminen ja uinti, vilkas kaupunkielämä tai upeiden maisemien ihailu.

TUIn laajennettuun hotellivalikoimaan kuuluu kaikkea vaivattomista all inclusive -hotelleista ainutlaatuisiin riadeihin, jotka ovat kuin sisustuslehdistä.

Agadir – aurinkoa, rantoja ja itämaisia vaikutteita

Atlantin rannalla sijaitseva Agadir tarjoaa pitkän, kuuden kilometrin pituisen kultaisen hiekkarannan. Leveällä, loivasti syvenevällä rannalla viihtyvät lapsiperheet, purjelautailijat ja auringonpalvojat. Kaupunki tarjoaa monipuolisia elämyksiä aktiiviseen lomaan, kuten purjelautailua, vaellusta, golfia ja ratsastusta. Rantapromenadilla on moderneja hotelleja, kahviloita, sekä vilkas satama kansainvälisine kauppoineen ja kalaravintoloineen. Tutustu värikkääseen ostosmaailmaan kaupungin soukissa, missä hopeakorut ja itämaiset lamput koristavat kojujen valikoimaa. Majoitu rentouttavassa uutuudessa Hotel Argana & Spa TTTT - tai vastikään remontoidussa Hotel Kenzi Europa TTT+ -hotellissa.

Marrakech – vaaleanpunainen satukaupunki

Marrakech, joka tunnetaan myös "vaaleanpunaisena satukaupunkina", houkuttelee vilkkaalla kaupunkielämällään ja värikkäällä kulttuurillaan. Kaupunki, jonka kadut on reunustettu vaaleanpunaisilla muureilla, tarjoaa rikkaan historian, palatseja sekä basaareja täynnä mausteita ja käsitöitä. Niille, jotka kaipaavat rauhaa Medinan päivän jälkeen, Marrakech tarjoaa myös useita rentouttavia hotelleja vehreine puutarhoineen ja uima-allasalueineen. Perinteiset vierastalot, riadit ovat suosittuja ja täyttyvät nopeasti. Kokeile viehättävää uutuutta Riad La Maison des Oliviers TTT+ tai ylellistä Riad Rafaele & Spa TTTTT, jossa on vain yhdeksän huonetta.

Taghazout – surffiparatiisi Atlantin äärellä

Muutaman kilometrin päässä Agadirista sijaitseva Taghazout on idyllinen rannikkokylä, jossa keskitytään surffaukseen ja rantalomailuun. Seitsemän kilometriä pitkä ranta on Atlasvuorten ja vehreän argaanipuumetsän ympäröimä luoden kauniin maiseman. Atlantti on houkutellut surffaajia 70-luvulta lähtien vaikuttavilla aalloillaan, jotka sopivat sekä aloittelijoille, että kokeneille surffaajille. Kylä houkuttelee lomailijoita surffikouluillaan, sekä joogaretriiteillään. Ylellisten hotellien tarjonnallaan Taghazout on täydellinen kohde niille, jotka haluavat yhdistää aktiivisen loman rentoutumiseen. Majoitu suoraan rannalla suosituissa Riu Palace Tikida Taghazout TTTTT - tai Paradis Plage Surf, Yoga & Spa Resort TTTT+ -hotelleissa

TUIn matkat Marokkoon
• Joustava matkan pituus.
• Yli 40 hotellia TUIn valikoimassa, joista 26 on uusia ja varattavissa osoitteessa www.tui.fi syyskuusta 2024 lähtien.

Tervetuloa TUI Finland !

Konepajankuja 3