Calabria – TUIn uutuutena lomamatkat kauniiseen Etelä-Italiaan

Calabria – TUIn uutuutena lomamatkat kauniiseen Etelä-Italiaan

Kesäkaudelle TUI tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kokea Italia - suuntaa Calabriaan, joka hurmaa autenttisella italialaisella tunnelmallaan ja maisemillaan. Calabrian lomakohteina TUIn valikoimasta löytyvät tunnelmallinen Tropea, historian täyteinen Pizzo, sekä upeista rannoistaan tunnettu Capo Vaticano. Asiakkailleen TUI tarjoaa suorat lomalennot Calabriaan.

TUIn valikoima laajenee Calabrian lomamatkoilla, jotka tarjoavat monipuolisia italialaisia elämyksiä. Calabria on Italian eteläisintä aluetta sijaiten aurinkoisen saapasvaltion eteläisessä kärjessä. Alueena Calabria on vuoristoista ja vehreää, mutta alueella on myös syrjäisissä poukamissa sijaitsevia upeita rantoja. Tunnelma on aidosti italialainen – viehättäviä herkkupuoteja, tunnelmallisia kahviloita ja kapeita, historiallisia kujia. Vuoristotasangoilla sijaitsevisa pienissä kaupungeissa ja kylissä avautuu myös mahdollisuus ihailla kirkkaansinistä Tyrrhenanmerta ja kaukaisuudessa siintäviä Liparisaaria ja Sisiliaa.

– Pohjoismaalaiset asiakkaamme rakastavat Italiaa, ja haluamme tarjota heille mahdollisimman laajan valikoiman kohteita. Ensi kesäksi lisäämmekin useita uusia kohteita, joista asiakkaamme voivat valita. Suorat lennot Calabriaan ja sen upeisiin, kuvankauniisiin kyliin ovat osa tätä lomavalikoimamme laajennusta, sanoo Tommy Serban, TUIn kaupallinen johtaja.

TUI järjestää lomamatkoja Calabriassa Tropeaan, Pizzoon ja Capo Vaticanoon. Asiakkailleen TUI tarjoaa suorat lomalennot Calabriaan.

Kohteista Tropea on tunnettu kapeista kujistaan, romanttisista ravintoloistaan, sekä kristallinkirkkaasta vedestään. Tropean kujat ovat täynnä viihtyisiä ravintoloita, joissa tarjoillaan italialaisen keittiön parhaita ruokia. Täällä koet paikallista arkea herkkuputiikkien ja markkinoiden keskellä. Tropeassa voit majoittua aikuisille suunnattuun TUI Blue Tropea TTTT -hotelliin, josta avautuu upeat näkymät kauniille Baia di Riaci -lahdelle. Pilvettöminä päivinä hotellilta voi nähdä myös vaikuttavan Stromboli tulivuoren.

Lomakohteista Pizzo ihastuttaa kahviloillaan, kauniilla kirkoillaan sekä kuuluisalla tarfuto-jäätelöllään. Luonnosta nauttiville Capo Vaticano tarjoaa upeita rantoja, uimapoukamia, sekä hotelleja aivan luonnon läheisyydessä. Majoitu Capo Vaticanossa Blue Star Blue Bay Resort TTTT -hotellissa, joka tarjoaa upeat puitteet rannan lähettyviltä. Tämä pieni ja vieraanvarainen hotelli sijaitsee vuoriston tasangoilla lyhyen kävelymatkan päässä kauniilta rannalta, jossa odottavat hotellin vieraille varatut aurinkotuolit.

TUIn lomakohteena Calabria tarjoaa runsaan valikoiman italialaisia elämyksiä ja aktiviteetteja. Lomamatkalla on mahdollista uida, snorklata tai lähteä patikoimaan luontoa ihastelemaan. Alueen kulttuurinen rikkaus ja historialliset nähtävyydet tekevät Calabriasta täydellisen lomakohteen kulttuurinnälkäisille matkailijoille.

Calabria tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kokea muun muassa italialaista viininviljelyä ja ruokakulttuuria. Calabria tunnetaan erityisesti laadukkaista ja maistuvista viineistään, jotka heijastavat alueen rikasta makumaailmaa. Loman aikana on mahdollisuus kokea autenttista italialaista viininviljelyä ja lähteä TUI Collection retkelle viinitarhaan. Tämän elämyksen aikana pääset oppimaan viinintekoprosessista ja maistelemaan ainutlaatuisia italialaisia viinejä, samalla nauttien unohtumattomista Tropean rannikon maisemista.

TUIn matkat Calabriaan

• Suorat lomalennot Calabriaan.
  • Lennot Helsingistä 14.5–4.6 ja 6.8–1.10.2025

Tervetuloa TUI Finland !