Mammamunkit ja Dubain prinssit lähdössä Dubaihin

Tjäreborgin Dubai LIVE -seikkailu alkaa tänään!

Tjäreborgin Dubai LIVE -lähetykset alkavat tällä viikolla. Kaksi hyvin erilaista joukkuetta seikkailee suorissa lähetyksissä Tjäreborgin Facebook -sivuilla. Matkalaukkunsa ovat pakanneet Mammamunkit ja Dubain prinssit. Parit kilpailevat hassuissa haastetehtävissä viikon ajan.

Tjäreborgin kilpailuun tuli kesällä 35 seikkailuhenkistä hakemusvideota, joista valittiin kaksi paria kisailemaan paikan päälle haastetehtäviin Dubaihin.
- Haluamme tehdä uudenlaista sosiaalisen median markkinointia, jossa tartumme sekä reaaliaikaisuuden että läpinäkyvyyden trendeihin. Halusimme myös tuoda asiakkaat osaksi sisällöntuotantoa, kertoo Tjäreborgin Social Media Manager Krista Kauhaniemi.

Tjäreborgin kumppanina kampanjassa toimii Isobar Finland. - Sisältömarkkinointi reaaliaikaistuu ja nykyiset alustat mahdollistavat uusia tapoja osallistuttaa asiakkaita. Pelkkä live-lähetys yksin ei riitä, vaan tarvitaan hyvä tarina, aito vuorovaikutus katsojien kanssa ja toteutuksessa tilaa sattumille. Edelläkävijä-asiakas yhdistettynä ammattitaitoiseen tiimiimme mahdollistaa erottuvan toteutuksen, toteaa Päivi Arffman-Koskinen, Isobarin strategia- ja sisältöjohtaja.

Dubain prinssit eli Aleksi (25) ja Mitja (21) ovat ystäviä, jotka ovat matkustaneet yhdessä paljon. Kokeneen parivaljakon viimeisin matkakohde oli Mallorca. - Odotamme matkalta uusia elämyksiä, D-vitamiinia auringosta sekä haastetehtävistä serotoniinitason nousua, kommentoi Aleksi.

Dubain prinssejä vastaan haastetehtävissä kisailee Mammamunkit. Monica (51) ja Marjut (59) ovat tutustuneet toisiinsa Suurin pudottaja -ohjelman kuvauksissa. Mammamunkkien Monica on opetellut reissua varten älypuhelimen, omien sanojensa mukaan ”liukuestepuhelimen”, käyttöä. Neljän lapsen äidin edellisestä ulkomaanmatkasta on vierähtänyt jo 22 vuotta. Marjut taas matkustaa ensimmäistä kertaa ilman lapsenlapsia. Mammamunkit arvostavat reissussa myös sitä, että kerrankin on omaa aikaa.

Dubaista tuotetaan Suomen ensimmäinen LIVE -matkailushow. Ensimmäinen Dubai LIVE -lähetys on maanantaina, 12.9. klo 16:30. Lähetystä voi seurata Tjäreborgin Facebook-sivuilla. Suoria LIVE-lähetyksiä Dubaista on koko viikon ajan maanantaista perjantaihin 12.9.- 23.9.2016.

Tjäreborg lentää Dubaihin Finnairin ja Norwegianin suorilla reittilennoilla. Lentoaika on vain noin kuusi tuntia. Aikaero Dubain ja Suomen välillä on +1 tuntia. Tjäreborgin Dubain tarjonnassa on 45 hotellia Jumeirah Beachillä, Deirassa, Downtown Dubaissa, Bur Dubaissa ja Jebel Alissa.

:
Anu Koskinen, markkinointipäällikkö, puh. 050 410 4027, anu.koskinen@tjareborg.fi
Krista Kauhaniemi, Social Media Manager, puh. 040 839 7197, krista.kauhaniemi@tjareborg.fi

Tjäreborg on Suomen kolmanneksi suurin matkanjärjestäjä ja sen tarjonnassa on yli 400 matkakohdetta yli 50 maassa. Tjäreborg myy tilauslennoilla tehtäviä valmismatkoja, reittilennoilla tehtäviä kaupunki- ja kaukomatkoja, risteilyjä sekä myös pelkkiä lentolippuja ja hotellimajoituksia. Tjäreborgin vuosittainen matkustajamäärä on n. 190.000. Tjäreborg on osa Thomas Cook Northern Europe -konsernia, joka on Pohjoismaiden suurin matkan-järjestäjäkonserni ja johon kuuluvat matkanjärjestäjät Ving Ruotsissa ja Norjassa, Spies Tanskassa sekä tilauslentoyhtiö Thomas Cook Airlines Scandinavia. Thomas Cook Northern Europe on osa kansainvälistä matkailualan konsernia Thomas Cook Group plc:tä, joka on noteerattu Lontoon pörssissä. Thomas Cook Group plc:n vuosittainen matkustajamäärä on n. 20 miljoonaa.