Sunwing paras perhehotelli Thaimaassa

Sunwing paras perhehotelli Thaimaassa

Tjäreborgin Sunwing Kamala Beach paras perhehotelli Thaimaassa

Tjäreborgin Sunwing Kamala Beach -hotelli on saanut Tripadvisorin Travelers’ Choice 2013 -tunnustuksen parhaana perhehotellina Thaimaassa. Hotellin monipuolisia aktiviteetteja lapsille ja nuorille arvostetaan suuresti. Tutustumista muihin lapsiperheisiin pidetään lisäksi hotellin suurena etuna. Tjäreborgin toinen Thaimaassa sijaitseva Sunwing Family Resorts -hotelli, Sunwing Bangtao Beach, sijoittui vertailussa myös 10 parhaan perhehotellin joukkoon.

Tripadvisor-palvelulla on yli 60 miljoonaa kuukausittaista käyttäjää, jotka ovat tuottaneet yli 75 miljoonaa arvostelua. Palvelusta löytyy yli 550 tuhatta hotellia sekä noin 100 tuhatta kohdetta. Sunwing Kamala Beach –hotellin voittoa voidaan pitää siis erittäin merkittävänä saavutuksena, sillä voittajavalinnan tekevät asiakkaat.

Tjäreborgin 11 Sunwing Family Resorts -perhehotellia sijaitsevat suomalaisten suosimissa lomakohteissa: Gran Canarialla, Teneriffalla, Turkissa, Rodoksella, Mallorcalla, Kyproksella, Thaimaassa ja Egyptissä. Viime vuonna Sunwing Fañabe Beach -hotelli Teneriffalla sai Tripadvisorin Travelers’ Choice -tunnustuksen parhaana perhehotellina Kanariansaarilla. Kaikki Sunwing Family Resorts -hotellit on suunniteltu koko perheen tarpeita ajatellen, niin lasten kuin aikuistenkin. Lapsille on lukuisten aktiviteettien ohella tarjolla mukaansatempaavia showesityksiä, lastenkerho Lollo & Bernie -maskotteineen sekä ilmainen ruokailu. Vanhemmat voivat nauttia mm. ilmaisesta WiFistä ja hotellien spa- ja kuntosalipalveluista SATS-liikuntatunteineen. Hotelleissa on tarjolla nk. Easy Travel -palvelu ja matkalaukut lähtöselvitetään paluumatkalle jo hotellissa.

- Sunwing Family Resortit ovat parhaita perhehotellejamme ja olemme iloisia, että jo kahdelle näistä hotelleista on myönnetty Tripadvisorin Matkailijan Valinta -tunnus. Sunwing-hotellit ovat paras valinta myös ihan pienten lasten kanssa matkustaville ja juuri nyt tarjoamme vauvan ensimmäisen kesäloman Sunwing-hotellissa ilmaiseksi. Ilmaisen matkan lisäksi alle 2-vuotias saa hotellissa veloituksetta käyttöön Bambinopaketin, joka sisältää vauvansängyn, syöttötuolin ja matkarattaat, kertoo Tjäreborgin tiedotuspäällikkö Arja Pucilowski.

Lisätietoa valinnasta ja Sunwing Kamala Beach -hotellista

Lisätietoa Sunwing Kamala Beach –hotellista

Tjäreborg kuuluu Pohjoismaiden suurimpaan matkanjärjestäjäkonserniin, Thomas Cook Northern Europeen (1,5 miljoonaa matkustajaa/vuosi). Tjäreborgin vuosittainen matkustajamäärä on n. 195.000. Thomas Cook Northern Europeen kuuluu matkanjärjestäjätoimintaa Suomessa (Tjäreborg), Ruotsissa (Ving ja Globetrotter), Norjassa (Ving) ja Tanskassa (Spies) sekä hotelliketjut Sunwing Resort ja Sunprime Resorts ja tilauslentoyhtiö Thomas Cook Airlines Scandinavia. Thomas Cook Northern Europe on osa kansainvälistä matkailualan konsernia Thomas Cook Group plc:tä, joka on noteerattu Lontoon pörssissä. Thomas Cook Group plc:n vuosittainen matkustajamäärä on n. 19 miljoonaa.