TCL lanseeraa viisi uutta TCL 30 -sarjan älypuhelinta Mobile World Congress -messuilla

TCL lisää suosittuun 30-sarjaansa viisi uutta älypuhelinta: TCL 30 5G, TCL 30+, TCL 30, TCL 30 SE ja TCL 30 E. Kaikissa malleissa on 50 megapikselin kamera, sinistä valoa vähentävä tekniikka, akkukapasiteettia yli 5 000 mAh sekä tyylikäs, ohut muotoilu. Mallit lanseerataan Mobile World Congress -messutapahtumassa Barcelonassa.

TCL Communicationin toimitusjohtaja Aaron Zhang toteaa panostuksesta uusiin malleihin:

”TCL 30 -sarjan kehittäminen kertoo halustamme tehdä teknologiasta demokraattisempaa niin, että entistä useammat saisivat käyttöön luotettavia, suorituskykyisiä ja innovatiivisia älypuhelimia.”

Innovatiiviset kameratoiminnot ovat vakiona sarjan kaikissa puhelimissa. Näistä viidestä uudesta mallista neljä on varustettu 50 megapikselin AI-kolmoiskameralla; TCL 30 on ainoa malli, jossa on kaksi kameraa. Lisäksi malleissa TCL 30 5G ja TCL 30+ on erityisleveä laajakulmakamera puhelimen takapuolella. Kameratoiminnoissa on useita hienouksia:

• Steady Snap -toiminto mahdollistaa tarkkojen kuvien ottamisen liikkuvista kohteista.
  • Tekoälypohjainen AI detection -tunnistus pilkkoo kuvan 22 eri segmenttiin.
  • AI HDR video -toiminto säätää kameran valotuksen optimaaliseksi kuvan yksityiskohtia varten.
  • Low Light HDR -toiminto helpottaa kuvaamista heikossa valaistuksessa.
  • One Shot -toiminto mahdollistaa erilaiset kuvavalinnat yhdestä otoksesta.

Kaikissa sarjan uusissa älypuhelimissa on korkearesoluutioinen näyttö (HD+). TCL 30 SE ja TCL 30 E ovat 6,52-tuumaisia ja muut mallit 6,7-tuumaisia. Näytön väsymisen välttämiseksi ja sinisen valon vähentämiseksi käytetään TCL:n NXTVISION-tekniikkaa. TCL 5G:ssä on AMOLED-näyttö, samoin kuin malleissa TCL 30 ja TCL 30+. Kahdessa viimemainitussa on myös kaksoiskaiuttimet, jotka parantavat kuva- ja äänikokemusta.

Kaikissa malleissa on akkukapasiteettia vähintään 5 000 mAh, joten vaaraa akun hyytymisestä päivän mittaan ei ole. Lisäksi malleissa TCL 30 5G, TCL 30+ ja TCL 30 on pikalatauksen (18 W) tuki ja tekoälypohjainen älylataustoiminto, joka analysoi puhelimen käyttöä ja siten vähentää akun kulumista ja pidentää sen käyttöikää.

TCL 30 5G, TCL 30+ ja TCL 30 painavat vain 184 grammaa ja paksuudeltaan ne ovat ainoastaan 7,74 mm suuritehoisesta akusta huolimatta. Kokonaisuus on harkittu ja muotoilu tyylikästä toiminnallisuuksista tinkimättä. Kulumisen ja naarmujen ehkäisemiseksi puhelimissa on naarmuuntumista kestävä näyttö ja lasikuituinen takakansi.

TCL:n uusien 30-sarjan puhelimien myyntihinta asettuu alle 300 euroon, mikä on osoitus TCL:n kunnianhimoisesta pyrkimyksestä tarjota uusinta teknologiaa kaikille kuluttajaryhmille.

Peter Frisch, TCL Communication, maajohtaja (Ruotsi, Norja, Tanska ja Suomi), +46 709 93 84 15

Lisätietoa toimittajille EU-maissa:

tcl-eu.com/mwc2022

tcl.com/global/en.html

TCL Electronics kuuluu maailman nopeimmin kasvaviin kuluttajaelektroniikan yrityksiin, ja se on yksi maailman johtavista televisioiden ja mobiililaitteiden valmistajista (TCL Communication on TCL Electronicsin täysin omistama tytäryhtiö). TCL:llä on ollut jo 40 vuoden ajan omia tuotantolaitoksia sekä tutkimus- ja kehityskeskuksia ympäri maailmaa. Yrityksen tuotteita myydään yli 160 maassa Pohjois-Amerikassa, Latinalaisessa Amerikassa, Euroopassa, Lähi-idässä, Afrikassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella.

TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimus- ja kehitystyöhön sekä valmistukseen. Valikoimassa on televisioita, matkapuhelimia, äänentoistolaitteita sekä älykodin tuotteita yrityksen tekoälyyn ja esineiden internetiin keskittyvän strategian mukaisesti.

Lisätietoa TCL:n mobiililaitteista: tcl.com/global/en.html.

TCL on TCL Corporationin rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat niiden haltijoiden omistamia. Alcatel on Nokian tavaramerkki, jota TCL Communication käyttää lisenssillä.