TCL Communication tuo pohjoismaisille markkinoille näppäimistöllä varustetun 4G-älypuhelimen Alcatel 3088

Alcatel 3088 on pian saatavilla Pohjoismaissa. Näppäimillä varustettu tyylikäs 4G-älypuhelin mahdollistaa nopean tiedonsiirron. Mallissa on valmiiksi asennettuina WhatsApp ja Facebook, joten yhteydenpito käy heti helposti.

– Tuomalla Alcatel 3088 4G -puhelimen Suomen markkinoille tuemme markkina-aluetta, jolla 2G- ja 3G-verkkoja ollaan lopettamassa. Tänä päivänä myymme erilaisia yksinkertaisia 2G- ja 3G-puhelimia. Siksi on luontevaa jatkossakin tarjota asiakkaillemme yksinkertaisia, helppokäyttöisiä ja edullisia puhelimia, jotka toimivat 4G-verkossa, sanoo TCL Communicationin Suomen maajohtaja Peter Frisch.

Uusi Alcatel 3088 on kätevä 4G-puhelin, jossa on näppäimistö ja kamera. Puhelimeen on valmiiksi asennettuina erilaisia sovelluksia, kuten WhatsApp, Facebook ja YouTube. Myös suoratoisto on nopeampi, koska tiedonsiirtonopeus on jopa 150 Mbps.

Jos tarvitset nopeaa WiFi-verkkoa, voit kytkeä Alcatel 3088 -puhelimeen tabletin tai muun laitteen. Puhelin mahdollistaa näin oman WiFi-yhteyspisteen luomisen. Akun kapasiteetti on 1530 mAh ja varausaika on 8 vuorokautta.

Alcatel 3088 -puhelimessa on heti käytössä oleva Google Assistant™, jonka avulla voit hyödyntää uusinta tekniikkaa ja handsfree-ominaisuuksia. Puhelimen paikkatietopohjaiset GPS-palvelut (Google Maps) ja valmiiksi asennetut Facebook- ja WhatsApp-sovellukset helpottavat yhteydenpitoa.

Alcatel 3088 tulee kauppoihin lokakuussa, ja sen suositushinta on 79,99 euroa.

Peter Frisch, TCL Communication, + 46 709 93 84 15, peter.frisch@tcl.com

Mediayhteydet Euroopassa: eupr@tcl.com

tclcom.com

TCL Communication (TCL Communication Technology Holdings Limited) suunnittelee, valmistaa ja markkinoi verkko- ja mobiililaitteita ja niihin liittyviä palveluita maailmanlaajuisesti. Jatkuvasti laajenevan tuotevalikoiman tärkeimmät brändit ovat TCL, Alcatel ja BlackBerry. Konsernin tuotteita myydään yli 160 maassa Pohjois-Amerikassa, Latinalaisessa Amerikassa, Euroopassa, Lähi-idässä, Afrikassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella. TCL Communicationin kotipaikka on Hongkong, ja sillä on eri puolilla maailmaa tutkimus- ja tuotekehityskeskuksia, joissa työskentelee tuhansia työntekijöitä. Lisätietoja osoitteessa www.tclcom.com.

TCL on TCL Corporationin rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat niiden haltijoiden omistamia. Alcatel on Nokian tavaramerkki, jota TCL Communication käyttää lisenssillä. BLACKBERRY ja EMBLEM Design ovat BlackBerry Limitedin tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä, joita käytetään lisenssillä ja joihin liittyvät yksinoikeudet nimenomaisesti pidätetään. Muut mainitut tavaramerkit ovat niiden haltijoiden omistamia. BlackBerry ei vastaa mistään kolmannen osapuolen tuotteesta tai palvelusta.