TCL julkaisee hyvin varustetun 4K UHD-TV:n

TCL julkaisee hyvin varustetun 4K UHD-TV:n

TLC esitteli toukokuussa uuden QLED-malliston, joka saa nyt seurakseen 4K UHD-TV:n, TLC:n P715:n, jossa eleganssi kohtaa kestävyyden ja tekniikan täydellisessä harmoniassa. Minimalistinen metallireunainen täysnäyttö, ääniohjaus ja 4K-skaalaus ovat vain muutama toiminto, jotka erottuvat edukseen. Malli on saatavilla viidessä eri koossa: 43, 50, 55, 65 ja 75 tuumaa.

TCL Electronics, Helsinki, 3.7.2020 – TCL Electronics jatkaa QLED-julkaisujaan uudella 4K UHD-TV -mallilla, TCL P715:llä. Malliston mallit ovat elegantteja ja minimalistisia. Niiden ultraohuessa reunaprofiilissa on harjattua metallia, ja se sulautuu sen vuoksi mihin tahansa. Mallissa on keskitytty älytoimintoihin, jotka parantavat ja helpottavat käyttäjäkokemusta yhdessä optimaalisen värientoiston kanssa, kiitos HDR10:n, HLG:n ja Smart HDR:n.

– P715 on erinomainen televisio vaativalle kuluttajalle, jolla on yhtä korkeat vaatimukset tyylikkäästä designista että hyvästä kuvanlaadusta, TLC Nordicsin Country Manager Johan Huss kertoo. Android TV ja tekniikka yhdistyvät saumattomasti älykotiisi, joten sinulla on valtava valikoima vaihtoehtoja saada uusinta viihdettä iästä ja kiinnostuksistasi riippumatta. Jos olet hajamielinen kuten minä, ja kadotat kaukosäätimen tuon tuosta, saat jotain älykästä tilalle ilmaiseksi – nyt sinun tarvitsee vain käyttää ääntäsi, Johan toteaa.

Uutislähetysten 4K-skaalaus
TCL P715 on upea 4K-näyttö, jota on paranneltu uusimmalla High Dynamic Range -tekniikalla. Tämä tarkoittaa, että näyttö toistaa useampia värejä ja siinä on parempi kontrasti. Televisio toistaa siten kuvaa niin todentuntuisesti kuin mahdollista. Tähän saakka useimmat UHD 4K -mallit ovat vaatineet, että alkuperäinen materiaali on kuvattu 4K:na, jotta voisit nauttia 4K-viihteestä. Mutta P715:ssä on 4K-skaalaustoiminta. Se on TLC:n algoritmi, joka skaalaa 2K-materiaalin korkeampiresoluutioiseksi ja optimaaliseen näyttöformaattiin. Tämä on nerokasta, kun haluat katsoa vanhaa Seinfeldin jaksoa tai suoraa uutislähetystä. Dolby Audio Processing tekee uusimpien kaiuttimien liittämisestä helppoa, vaikkakin television integroitujen 10 W -kaiuttimien suorituskyky on hämmästyttävä.

P71-mallisto on myös huippuälykäs, kiitos Android TV 9.0:n. Sen mukana tulevat mm. Amazon Prime, Netflix (4K HDR), YouTube (4K), Alexa ja Google Assistant, mitä voi myös käyttää ääniohjauksella. Käyttäjät voivat surffata netissä, suoratoistaa videoita tai ladata sovelluksia. Bluetooth- ja Wi-Fi-liitäntä kuuluvat pakettiin, kuten myös Chromecast ja T-Cast, joiden avulla on mahdollista suoratoistaa materiaalia virheettömästi tietokoneista tai älypuhelimista. Ja kiitos Android TV:n ja kaikkien liitäntämahdollisuuksien, voit ohjata kotiasi television avulla. Aseta oikea lämpötila, himmennä valaistusta ennen elokuvan alkua tai käynnistä robotti-imuri ja siivoa ennen kuin katsot suosikkisarjasi uusimman kauden jaksoja.

Joko siivosit kaukosäätimen pois?
Ei hätää – Far Field Google Assistant ja ääniohjaus hoitavat homman. Neljä mikrofonia takaavat poikkeuksellisen hyvän vastaanoton ja kantaman, jotta voit ohjata sisältöä täysin kädet vapaana. Katso elokuvia, kysy kysymyksiä ja soita musiikkia yksinkertaisilla ääniohjaustoiminnoilla. Jos et halua käyttää ääniohjausta, voit tietenkin ohjata televisiota mobiilisti Android- ja iOS-T-cast -sovelluksilla.

Tekniset tiedot lyhyesti P715:

• 4K HDR
  • Smart HDR
  • Mikrodimming
  • Smart TV ja uusin Android OS (9.0)
  • Ääniohjaus
  • Dolby Audio
  • 4K-skaalaus
  • TCL T-cast
  • Minimalistinen täysruutunäyttö ja harjatut metallireunat

Saatavuus ja jälleenmyyjät
Uusi TCL P715 on saatavilla jälleenmyyjiltä kesäkuusta 2020 alkaen. P715 43/55/60/65/75:n suositushinnat ovat 499 EUR, 599 EUR, 699 EUR, 999 EUR ja 1 499 EUR.

Lisätietoa: Lue lisää malleista täältä.

Oletko kiinnostunut tuotetestauksesta?
Testimallit tulevat saataville kesäkuun aikana. Ota yhteyttä lehdistövastaavaan (yhteystiedot alla) päästäksesi odotuslistalle.

TCL Electronics perustettiin 35 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2019 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com

TCL – Inspire Greatness

TCL Electronics on yksi maailman suurimmista kulutuselektroniikan yrityksistä. Perustamisestaan ​​vuonna 1981 lähtien TCL on edustanut luovuutta ja innovaatioita – ja nämä ovat edelleen tunnussanoja, jotka osoittavat tietä eteenpäin. TCL on voittanut useita arvostettuja palkintoja useita vuosia peräkkäin, mukaan lukien parhaasta televisiosta 2023/2024, TCL on edustettuna kaikkialla maailmassa. Jatkamme matkaamme parantaaksemme ihmisten arkea älykkäillä tuotteilla ja premium-elämyksillä. Innovaatioita kaikille - hyvään hintaan.

Lue lisää osoitteesta www.tcl.com.