TCL lanseeraa nyt Pohjoismaiden markkinoille palkitun Breeva-ilmanpuhdistimen

TCL lanseeraa nyt Pohjoismaiden markkinoille palkitun Breeva-ilmanpuhdistimen

TCL Electronics jatkaa älykodin tuoteperheen kehittämistä ja lanseeraa nyt älykkään Breeva-ilmanpuhdistimensa puhtaamman ja raikkaamman sisäilman luomiseksi. Pohjoismaiset kuluttajat voivat odottaa uusia Breeva A2 -, Breeva A3 - sekä Breeva A5 -ilmanpuhdistimia kevään kynnyksellä – juuri ajoissa ennen jokavuotista siitepölykautta.

TCL Electronics, Helsinki, 10 maaliskuuta 2022 – TCL Electronics, tällä hetkellä maailman nopeimmin kasvava tv-brändi ja yksi maailman suurimmista kulutuselektroniikkayrityksistä, esittelee nyt sarjan älykkäitä Breeva-ilmanpuhdistimia pohjoismaisille kuluttajille.

Nyt kaikki siitepölyallergikot voivat hengittää helpommin!
Ilmanpuhdistimen hankkiminen kotiisi on hyvä tapa parantaa sisäilmaa. TCL:n Breeva-sarjan ilmanpuhdistimessa on TCL breevaShield™ -suodatusjärjestelmä, joka imee ilmasta pieniä hiukkasia ionisaation ja UV-C:n ansiosta ja tuhoaa haitallisia mikrobeja. Kyse voi olla siitepölystä, homeesta tai ilmansaasteista. Hyviä uutisia paitsi siitepölyallergikoille, mutta myös kaikille muille, jotka asuvat kaupungissa, jossa on paljon pakokaasuja ja ilmansaasteita. Ilmanpuhdistin tekee suuren eron sisäilman laadussa ja tekee hengittämisestä yksinkertaisesti vain helpompaa.

Breeva-sarjassa käytetään myös H13 HEPA-suodattimia ja yhdessä BreevaShield™:n kanssa ilmanpuhdistimet voivat poistaa yli 99,9 % bakteereista ja tavallisista influenssaviruksista. Tästä on hyötyä esim. maailmanlaajuisen pandemian aikana, koska monet haluavat välttää bakteerien pääsyä sisäilmaan. Ilmanpuhdistimissa on kaksi ilmanlaadun tunnistinta – laserpölyanturi ja VOC-anturi – jotka poistavat pienempiä hajuelementtejä, kuten tupakkatuotteiden savun ja lemmikkieläinten hajun.

Sisäilman laadun valvomiseksi kaikissa yksiköissä on ilmanlaadun ilmaisin, joka näyttää ilmanlaadun reaaliaikaisesti kolmella värillä: valkoinen (hyvä), keltainen (kohtalainen) ja punainen (huono). Tätä voidaan seurata helposti TCL Home -sovelluksen kautta ja säätää puhdistustasoa automaattisesti. Kaikissa Breeva-sarjan malleissa on myös käytännöllinen ja erittäin hiljainen yöasetus, jonka avulla sitä voi käyttää ympäri vuorokauden unta häiritsemättä.

Sarjan pienin malli, Breeva A2, on tarkoitettu pienemmille, noin 25 neliömetrin huoneille. Mukana tulevan vesisäiliön ansiosta on siinä lisätoiminto, mikä mahdollistaa laitteen käytön myös ilmankostuttajana.

Palkittu ilmanpuhdistin
Breeva A5-malli sai äskettäin arvosanan "Suosittelemme" arvosanalla 4/6 pohjoismaisessa LB Ääni ja Kuva tuotetestissä. Ennen kaikkea Breeva A5 saa kiitosta laitteena, joka raikastaa ja puhdistaa sisäilmaa kohtuulliseen hintaan. "Ambient light" -toimintoa on myös korostettu mukavana yksityiskohtana, joka luo kodikkaan spottivalaistuksen huoneeseen.

Kaikki Breeva-mallit ovat sekä käytännöllisiä että tehokkaita ilmanpuhdistimia, ja Breeva A2 ja A5 ovat myös voittaneet muotoilun Red Dot Product Design Award -palkinnot. Tyylikkään ja omaleimaisen suunnittelun ansiosta sulautuvat ne hyvin kodin sisustukseen ja rikkovat perinteisten kodinkoneiden ulkoasun. Muotoilu ei perustu vain esteettisiin näkökohtiin, vaan myös tehokkuuteen, koska muoto on luotu optimoimaan ilmavirtausta luomalla ilmavirtauksia yläosaan ja ilmanottoaukkoja alaosaan.

Saatavuus ja jälleenmyyjät
TCL Breeva A5, A3 ja A2 tulevat valittujen jälleenmyyjien myymälöihin maaliskuussa suositeltuun vähittäismyyntihintaan 279 EUR, 249 EUR ja 199 EUR.

Tekniset tiedot lyhyesti

Breeva A5

• HEPA 13 -suodattimellinen 5-in-1-suodatusjärjestelmä
  • Tuotto: Puhdasta ilmaa (CADR) 400 m3/h
  • Suositeltava huonekoko: n. 48 m²
  • Pehmeä tunnelmavalo luo lämpimän ja kodikkaan vaikutelman

Breeva A3

• HEPA 13 -suodattimellinen 5-in-1-suodatusjärjestelmä
  • Tuotto: CADR 270 m3/h
  • Suositeltava huonekoko: n. 32 m²
  • Pehmeä tunnelmavalo luo lämpimän ja kodikkaan vaikutelman

Breeva A2

• HEPA 13 -suodattimellinen 4-in-1-suodatusjärjestelmä
  • Tuotto: CADR 200 m3/h
  • Suositeltava huonekoko: n. 24 m²
  • Toiminnot sekä ilman puhdistukseen että kosteuttamiseen
  • Yhteensopivuudet: TCL Home App, Google Home tai Amazon Alexa

TCL Electronics perustettiin 40 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2021 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com

TCL – Inspire Greatness

TCL Electronics on yksi maailman suurimmista kulutuselektroniikan yrityksistä. Perustamisestaan ​​vuonna 1981 lähtien TCL on edustanut luovuutta ja innovaatioita – ja nämä ovat edelleen tunnussanoja, jotka osoittavat tietä eteenpäin. TCL on voittanut useita arvostettuja palkintoja useita vuosia peräkkäin, mukaan lukien parhaasta televisiosta 2023/2024, TCL on edustettuna kaikkialla maailmassa. Jatkamme matkaamme parantaaksemme ihmisten arkea älykkäillä tuotteilla ja premium-elämyksillä. Innovaatioita kaikille - hyvään hintaan.

Lue lisää osoitteesta www.tcl.com.