TCL laajentaa 2022 4K-televisiovalikoimaa TCL P735:n kanssa – 4K HDR Google TV, joka tarjoaa kotiviihdettä jokaiseen makuun

TCL Electronics lanseeraa nyt uuden 4K HDR Google TV P735 mallin Pohjoismaiden markkinoille. Monipuolinen toiminnallisuus ja kehyksetön metallinen design tekee siitä urheilun ja elokuvien ystäville hintansa arvoisen television - nyt myös 85-tuumaisena.

TCL Electronics, Helsinki, 24. helmikuu 2022 - TCL Electronics julkistaa nyt toisen 4K HDR:llä varustetun Google TV -mallin, P735-sarjan, joka tarjoaa sekä erinomaista suorituskykyä kuvan ja äänen puolesta että upean viihdekokemuksen kodissa. P735-sarja on saatavana valituilta pohjoismaisilta jälleenmyyjiltä huhtikuun lopussa koossa 43, 50, 55, 65, 75 ja 85 tuumaa.

Televisio, joka antaa rahalle vastiketta
P735-sarja on keskiluokan televisio, jonka monipuoliset toiminnot sekä kehyksetön metallinen muotoilu tekee siitä sopivan jokaiseen suomalaiseen kotiin. Se tarjoaa 4K-tarkkuuden, laajan väriskaalan ja on varustettu HDR 10 -ominaisuudella ammattimaista audiovisuaalista kuvausta varten. Siinä on myös MEMC-elokuvankäsittely, joka tarjoaa sujuvat siirtymät nopeatempoiselle sisällölle, kuten urheilu- ja toimintakohtauksille. HDMI 2.1 -tekniikat ALLM (Auto Low Latency Mode, jossa asetetaan pelien vähimmäisvasteaika) ja eArc tukevat suurempia videoresoluutioita ja nopeampia virkistystaajuuksia sekä suurempaa siirtonopeutta ja kapasiteettia. Dolby Vision ja Dolby Atmos tarjoavat sekä TV- että elokuvakatsojille todella upeaa kotiviihdettä.

HDR Multi Format -ominaisuuden ansiosta TCL P73 -sarjan käyttäjät voivat saada 4K HDR -kuvanlaadun tukemalla HDR10:tä, HDR HLG:tä, HDR10+:a ja HDR Dolby Visionia. Katsoipa käyttäjä sitten Dolby Vision -sisältöä Netflixistä ja Disney+:sta tai HDR 10+ -sisältöä Amazon Prime Videosta, tämä 4K HDR TCL TV tukee aina parasta formaattia.

Koska nopeasti reagoiva televisio on optimaalisen pelikokemuksen kannalta yhtä tärkeä kuin hyvä kuvanlaatu, TCL P73 -sarjassa on Game Master -ominaisuus. HDMI 2.1 takaa yhteensopivuuden uusimpien pelikonsolisukupolvien kanssa ja mahdollistaa sellaiset ominaisuudet kuin ALLM, jonka avulla videopelikonsoli tai PC-grafiikkakortti vaihtaa TV:n automaattisesti pelitilaan, jotta saavutetaan pienin, alle 15 ms:n viive. Tämän ansioista TCL P73 -sarja on yksi Call of Duty®:n virallisista TV-malleista.

TCL P735:ssä on myös Google TV, mikä tarkoittaa loputtomia sisältövaihtoehtoja, jotka on koottu suoratoistopalveluista yhdellä napin painalluksella. P735:n sisäänrakennettu Google Assistant mahdollistaa saumattoman ääniohjauksen, ja TCL Magic Cameran ja Google Duo -sovelluksen tuen ansiosta käyttäjillä on mahdollisuus saumattomaan yhteydenpitoon ja videopuheluihin perheen ja ystävien kanssa entistäkin helpommin.

Tekniset tiedot lyhyesti:

• 4K HDR
  • Laaja väriskaala
  • 60 Hz Motion Clarity
  • Multi HDR-muoto
  • Dolby Vision
  • HDR10
  • Game Master
  • HDMI 2.1 ALLM
  • Dolby Atmos
  • Google TV
  • Google Assistant
  • Google Duo
  • Yhteensopiva Alexan kanssa
  • Netflix, Amazon Prime, Disney+
  • Reunaton metallirakenne

Saatavuus ja hinnat
P735-sarja tulee saataville huhtikuun lopussa valittujen jälleenmyyjien kautta koossa 43, 50, 55, 65, 75 ja 85 tuumaa suositelluilla vähittäismyyntihinnoilla 599, 699, 799, 999, 1 499 ja 1 799 €.

TCL Electronics perustettiin 40 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2021 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com

TCL – Inspire Greatness

TCL Electronics on yksi maailman suurimmista kulutuselektroniikan yrityksistä. Perustamisestaan ​​vuonna 1981 lähtien TCL on edustanut luovuutta ja innovaatioita – ja nämä ovat edelleen tunnussanoja, jotka osoittavat tietä eteenpäin. TCL on voittanut useita arvostettuja palkintoja useita vuosia peräkkäin, mukaan lukien parhaasta televisiosta 2023/2024, TCL on edustettuna kaikkialla maailmassa. Jatkamme matkaamme parantaaksemme ihmisten arkea älykkäillä tuotteilla ja premium-elämyksillä. Innovaatioita kaikille - hyvään hintaan.

Lue lisää osoitteesta www.tcl.com.