TCL aloittaa peliyhteistyön EYEBALLERSin kanssa

TCL aloittaa peliyhteistyön EYEBALLERSin kanssa

TCL Electronics, Helsinki, 10. kesäkuuta 2024 – TCL Electronics, yksi maailman nopeimmin kasvavista kulutuselektroniikkabrändeistä, ilmoittaa tänään uudesta yhteistyöstään EYEBALLERSin, Ruotsin merkittävimmän esports-organisaation, kanssa. TCL nähdään yhdessä EYEBALLERSin kanssa erilaisissa pelitapahtumissa vuonna 2024, mukaan lukien DreamHack Summer, DreamHack Stockholm ja Red Bull GIBAWAY.

"Tämä yhteistyö on meille tärkeä askel strategiassamme esitellä TCL pohjoismaiselle peliyhteisölle. EYEBALLERSin kautta voimme aktivoida pelaajia ja varmistaa, että he voivat nauttia suosikkipelistään upeilla tuotteilla riippumatta siitä, millä alustalla he päättävät pelata. Odotamme innolla, että pääsemme esittelemään suuria QD-Mini LED -televisioitamme ja pelinäyttöjämme erilaisissa pelitapahtumissa vuoden aikana", sanoo Marcus Hammächer, TCL Nordicsin brändimarkkinointipäällikkö.

Tapaa TCL ja EYEBALLER DreamHack Summerissa 14.-16. kesäkuuta
14.-16. kesäkuuta EYEBALLERS osallistuu ainoana joukkueena Ruotsissa DreamHack Summer 2024 -tapahtumaan ja esittelee TCL:n osaston yhteydessä DreamHack Expossa. Lisäksi TCL kutsuu pelaajat EYEBALLERista Elgigantenin aktivointitapahtumaan, jossa fanit voivat haastaa peliammattilaiset pelaamaan TCL:n valtavilla pelinäytöillä ja kilpailemaan upeista palkinnoista.

EYEBALLERS juuri nyt ykkönen Ruotsissa
Vuonna 2022 kaksi Ruotsin kaikkien aikojen menestyneintä esports-tähteä, Jesper "JW" Wecksell ja Robin "flusha" Rönnquist, herättivät legendaarisen EYEBALLERS-organisaation henkiin. Vain 1,5 vuotta projektin aloittamisen jälkeen EYEBALLERS saavutti ensimmäisen virstanpylväänsä – Ruotsin ykkösen tittelin, kun EYEBALLERS voitti Ruotsin cupin vuonna 2023. Aiemmin tänä vuonna EYEBALLERin uudet osaomistajat julkistettiin myös Victor Leksellin, Adrian Kempen ja jopa GeoGuessrin perustajien muodossa.

"Olemme erittäin innoissamme voidessamme toivottaa TCL:n tervetulleeksi EYEBALLERS-perheeseen ja odotamme erityisesti pääsevämme osallistumaan tapahtumiin yhdessä ja tapaamaan ruotsalaista CS-yhteisöä tapahtumissa, kuten DreamHack ja Red Bull GIBAWAY. TCL laajenee nopeasti, ja olemme erittäin innoissamme voidessamme esitellä heidän pelisegmenttinsä laajalle joukolle pelifaneja", kommentoi Jesper "JW" Wecksell.

Lisätietoja TCL:n ja EYEBALLERin yhteistyöstä julkaistaan lähipäivinä.

Lue lisää TCL:n pelinäytöistä ja uusista peli-TV-malleista Täällä.

Tietoja EYEBALLERSista
EYEBALLERS on legendaarinen esports-joukkue, jonka historia ulottuu vuoteen 1998. Legendaarinen organisaatio on saanut uuden mahdollisuuden lunastaa asemansa esports-hierarkian huipulla. EYEBALLERS sijaitsee Avestassa ja joukkue kilpailee pääasiassa Counter-Strikessa, mutta emme epäröi tehdä enemmän vaikutelmia muissa esportseissa matkan aikana. EYEBALLERSIA sponsoroivat JBL Quantum, Peas of Heaven ja TCL. https://www.eyeballers.net

TCL Electronics perustettiin 40 vuotta sitten ja se on kasvanut yhdeksi maailman suurimmista kuluttajaelektroniikkayrityksistä. TCL käyttää omia tuotanto- ja T&K-keskuksiaan koko maailmassa ja valmistaa tuotteita, joita myydään yli 160 maassa ja joita myytiin toiseksi eniten maailmanlaajuisesti vuonna 2023 myydyistä televisiolaitteista. TCL on erikoistunut kuluttajaelektroniikan tutkimukseen, kehitykseen ja valmistukseen, käsittäen kaikki TV-laitteista ja äänituotteista kodin älyelektroniikkaan. www.tcl.com

TCL – Inspire Greatness

TCL Electronics on yksi maailman suurimmista kulutuselektroniikan yrityksistä. Perustamisestaan ​​vuonna 1981 lähtien TCL on edustanut luovuutta ja innovaatioita – ja nämä ovat edelleen tunnussanoja, jotka osoittavat tietä eteenpäin. TCL on voittanut useita arvostettuja palkintoja useita vuosia peräkkäin, mukaan lukien parhaasta televisiosta 2023/2024, TCL on edustettuna kaikkialla maailmassa. Jatkamme matkaamme parantaaksemme ihmisten arkea älykkäillä tuotteilla ja premium-elämyksillä. Innovaatioita kaikille - hyvään hintaan.

Lue lisää osoitteesta www.tcl.com.