TCL Electronicsin joululahjavinkkejä!

TCL Electronicsin joululahjavinkkejä!

Ensimmäiset joulukonvehtirasiat ovat jo saapuneet kauppoihin, ja pian on aika, jolloin joululaulut täyttävät myymälöiden soittolistat. On aika ostaa joululahjoja, ja TCL haluaa antaa hyviä vinkkejä. Perheelle, jolla on jo kaikkea ja joka tarvitsee hieman ekstraa arkeen: hintansa arvoinen QLED-TV – päivitys perjantaileffaan uudella soundbarilla. Tai mitä sanoisit robottipölynimurista, joka tekee lopun siivousvuorojen arpomisesta? Toivottavasti löydät seuraavalta listalta jotain sopivaa!

Pitkä harppaus tv-äänen päivityksessä – TS8132
TCL:n TS8132:ssa on 3.1.2 Dolby Atmos -soundbar, jossa on langaton subwoofer, ja sen vaikuttava suorituskyky lupaa erinomaisen äänikokemuksen. TS8132 on voittanut useita palkintoja ja saanut huomionosoituksia ääniasiantuntijoilta ja tekniseltä medialta, joka on antanut hyviä arvosteluja erityisesti hintansa arvoisesta äänestä. Upean elokuva ja tv-kokemuksen lisäksi soundbarista tulee nopeasti myös olohuoneesi äänikeskus sisäänrakennetun Chromecastinsa ansiosta. Kuuntele mitä haluat, missä haluat. Se on saatavilla valituilta jälleenmyyjiltä suositeltuun 399 EUR hintaan. Löydät lisätietoa ja kuvia täältä.

Tiukemmalle budjetille tarjoamme tuotteen pikkuveljeä, TS8111-soundbaria, jonka suositeltu hinta on 199 EUR. Myös siinä on erittäin tehokas 2.1 Dolby Atmos ja kaksi sisäänrakennettua subwooferia. Se on täynnä hintansa arvoista, ääntä parantavaa ja erittäin käyttäjäystävällistä tekniikkaa. Löydät lisätietoa ja kuvia täältä.

Hintansa arvoinen TV pelien ystäville
TCL:n C72-sarja ja sen mallit C725 ja QLED850 lanseerattiin aiemmin tänä keväänä Pohjoismaissa ja sekä kuluttajat että media ovat jo ottaneet ne erittäin hyvin vastaan markkinoilla. Niiden ylivoimaisessa QLED-tekniikassa on räjähtävät värit ja ne tarjoavat loputonta viihdettä. Niissä on myös tarvittavat ominaisuudet, joita innokkaat pelaajat vaativat – HDMI 2.1 ja ALLM, joka takaa supernopean vasteajan. C725 on saatavilla suositeltuun 699 EUR hintaan ja QLED850 alkaen 999 EUR. Löydät lisätietoa ja kuvia täältä.

Lopeta siivoaminen! Sweeva hoitaa!
Siivousvuorojen arpominen loppuu nyt. Anna TCL:n Sweeva 6500 -premium-robottipölynimurin hoitaa homma. Siinä on automaattinen roskasäiliöiden tyhjennys, uusin LDS-navigointijärjestelmä, 2700 Pascal -imuteho ja monianturi, jotka takaavat huolettoman liikkumisen. Pölynimuri ei ainoastaan huolehdi pölystä, vaan siinä on myös integroitu UV-C-valo, joka voi suorittaa lattian steriloinnin bakteereista. Yhdessä pestävän HEPA-suodattimen kanssa pölynimuri kerää allergeeneja, kuten lemmikkieläinten pölyä ja karvoja. Sweeva 6500 on uutuus Euroopan markkinoilla, ja se tulee saataville valituille jälleenmyyjille vuoden lopussa suositeltuun hintaan, alkaen 599 EUR. Löydät lisätietoa ja kuvia täältä.

Parempi sisäilma – Breeva A5
Breeva A5 on sekä älykäs ja tehokas ilmanpuhdistin, ja sen muotoilu on palkittu Red Dot Awardilla, joten se on myös tyylikäs sisustuselementti. BreevaShield™ -suodatusjärjestelmän ansiosta se pystyy poistamaan yli 99,9 % bakteereista ja tavallisista influenssaviruksista. Breeva A5 on optimaalinen yökäyttöön raikastamaan sisäilmaa, sillä sen tehokkaan yötilan äänenvoimakkuus on vain 26 dB. Breeva A5 tulee saataville valituille jälleenmyyjille vuoden lopussa suositeltuun hintaan, alkaen 299 EUR. Löydät lisätietoa ja kuvia täältä.

TCL – Inspire Greatness

TCL Electronics on yksi maailman suurimmista kulutuselektroniikan yrityksistä. Perustamisestaan ​​vuonna 1981 lähtien TCL on edustanut luovuutta ja innovaatioita – ja nämä ovat edelleen tunnussanoja, jotka osoittavat tietä eteenpäin. TCL on voittanut useita arvostettuja palkintoja useita vuosia peräkkäin, mukaan lukien parhaasta televisiosta 2023/2024, TCL on edustettuna kaikkialla maailmassa. Jatkamme matkaamme parantaaksemme ihmisten arkea älykkäillä tuotteilla ja premium-elämyksillä. Innovaatioita kaikille - hyvään hintaan.

Lue lisää osoitteesta www.tcl.com.