Uudistunut Synsam Rewell Vaasassa ja liikkeen upea henkilökunta.

Vaasan liikkeemme uudistui, entistä laajempi kehysvalikoima nyt tarjolla

Vaasan liikkeemme on uudistunut, tervetuloa tutustumaan laajentuneeseen kehysvalikoimaan. Kehyksissä ja aurinkolaseissa tarjoamme klassikkomallien lisäksi kattavan valikoiman persoonallisia, trendikkäitä ja muodikkaita uutuuksia, löydät meiltä alan tunnetuimmat kehysmerkit ja -mallit. Laajentuneen valikoiman myötä myös liikkeemme nimi muuttuu ja palvelemme jatkossa nimellä Synsam Rewell (ent. Synsam Optiset).

Kutsumme nyt kaikki tutustumaan entistä laajempaan kehysvalikoimaan sekä huikeisiin avajaistarjouksiin! Varaa aika ilmaiseen näöntarkastukseen täältä.

Silmälasien lisäksi saat Synsamilta aurinkolasit, urheilulasit, piilolinssit, piilolinssinesteet sekä muut optisen alan oheistuotteet. Meiltä löydät kaiken mitä tarvitset, haitpa vakuuttavaa tyyliä töihin, rennompaa lookia lomalle, edustavaa ilmettä juhliin tai sporttilasit urheiluun. Kiitos, että olet asiakkaamme.

”Tervetuloa tutustumaan uusiutuneeseen liikkeeseemme, nähdään pian”, liikevastaava Maarit Unkuri.

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.