Uudistunut Synsam Kangasala on nyt auki!

Uudistunut Synsam Kangasala on nyt auki!

Kangasalan liikkeemme on uudistunut ja löydät liikkeestä tuttujen optikkojesi lisäksi nyt entistä laajemman, lähes 1500 kehyksen ja aurinkolasin valikoiman. Silmä- ja aurinkolaseissa tarjoamme klassikkomallien lisäksi kattavan valikoiman persoonallisia, trendikkäitä ja muodikkaita uutuuksia. Laajentuneen silmälasivalikoiman lisäksi löydät meiltä myös piilolinssit, piilolinssinesteet, urheilulasit ja muut optisen alan oheistuotteet sekä näöntarkastus-, tyylineuvonta- ja silmälääkäripalvelut.

”Tervetuloa tutustumaan uusitun liikkeemme houkuttelevaan kehysvalikoimaan sekä huikeisiin avajaistarjouksiin. Asiantuntijamme ovat valmiina auttaman sinua valitsemaan juuri sinulle sopivat silmälasit, samalla kuulet lisää supersuositusta Synsam Lifestyle -silmälasien vuokrauspalvelusta. Meille kannattaa tulla myös hieman kauempaakin”, kertoo liikevastaava Liisa Peltonen. Kangasalan myymälä myös palkittiin viime vuonna vuoden Synsam Lifestyle -liikkeenä!

Synsam Kangasalan avajaistarjoukset ovat voimassa 1.4.2023 asti. Varaa aika ilmaiseen näöntarkastukseen tai henkilökohtaiseen tyylineuvontaan tästä.

Tervetuloa tutustumaan kehysuutuuksiin sekä hyödyntämään huikeat edut:

• -50 % silmälasit (sis. kehyksen ja linssit)
  • -25 % aurinko- ja urheilulasit
  • Synsam Lifestyle -sopimus uusille sopimusasiakkaille -20 % kk-hinnoista + 3 ilmaista kuukautta
  • Synsam Lifestyle tuotelisäykset, 3 ilmaista kuukautta lisättyyn tuotteeseen nykyisten sopimusalennusten lisäksi
  • Näöntarkastus 0 € sekä henkilökohtainen tyylineuvonta 0 €

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.