Synsam Akselin avajaisia vietettiin Mikkelissä 25.2.2022

Synsam tuo vastuullisen silmälasimuodin Mikkeliin

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia näkemisen ja silmälasimuodin ratkaisuja. Nyt tuomme vastuullisen silmälasimuodin myös Mikkeliin, kun uusi täyden palvelun Synsam Akseli on avattu Kauppakeskus Akseliin perjantaina 25.2.2022.

Synsam Akselista löydät alan johtavien huippubrändien silmälasit, aurinkolasit, urheilulasit, piilolinssit, piilolinssinesteet sekä muut optisen alan oheistuotteet. Synsamin ammattitaitoinen henkilökunta auttaa sinua valitsemaan juuri sinulle sopivat kehykset ja linssit laajasta valikoimasta. Kehyksissä ja aurinkolaseissa stylistit tarjoavat laadukkaiden perusmallien lisäksi persoonallisia ja muodikkaita uutuuksia, kansainvälisesti tunnettuja merkkejä sekä kierrätysmateriaalista valmistettuja kehyksiä. Henkilökohtaisen ja maksuttoman tyylineuvonnan lisäksi saat liikkeestä näöntarkastus- ja silmälääkäripalvelut.

Synsamilta löydät kaiken mitä tarvitset, haitpa vakuuttavaa tyyliä töihin, rennompaa lookia lomalle, edustavaa ilmettä juhliin tai sporttilasit urheiluun.

Synsam Akselissa voi hankkia myös supersuositun Synsam Lifestyle™ -sopimuksen, jonka kautta silmälasien käyttäjät saavat käyttöönsä kolmet tai useammat silmälasit, aurinkolasit ja urheilulasit. Silmälasien vuokrahinta eli sopimuksen kuukausimaksu määräytyy sen mukaan, millaiset linssit ja kehykset käyttäjä on valinnut. Kuukausimaksuun sisältyvät myös säännölliset näöntarkastukset, vakuutus, linssien vaihto näön muuttuessa sekä yksien silmälasien vaihto uusiin kerran vuodessa. Synsam Lifestyle™ on olennainen osa Synsamin kestävän kehityksen mukaista toimintaa.

Avajaistarjouksemme ovat voimassa Synsam Akselissa 31.3.2022 asti:

• kaikki silmälasit -50 % (sis. kehykset ja linssit)
  • Synsam Lifestyle™ -sopimus -25 % kk-hinnoista
  • aurinko- ja urheilulasit -30 %
  • näöntarkastus ja tyylineuvonta 0 €

Tervetuloa Synsam Akseliin, löydät meidät kauppakeskus Akselin katutasolta osoitteesta Maaherrankatu 18–20.

Synsam Akseli Aukioloajat
Kauppakeskus Akseli
Maaherrankatu 18-20
50100 Mikkeli

Sähköposti: akseli@synsam.fi

Aukioloajat
MA-PE: 9:00 – 18:00
LA: 9:00 – 16:00

Alueet

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.