Ruotsalainen jääkiekkotähti Peter Forsberg lanseeraa oman silmälasimalliston

Ruotsalainen jääkiekkotähti Peter Forsberg lanseeraa oman silmälasimalliston

Huipputason jääkiekkoilijana tunnettu ruotsalainen Peter Forsberg lanseeraa oman silmälasimallistonsa yhdessä optikkoketju Synsamin kanssa. Menestyksekkään NHL-uran luoneen jääkiekkotähden nimeä kantava mallisto on tyylipuhtaan designin taidonnäyte, joka tarjoaa ajattomia kehysmalleja jokaiseen tarpeeseen.

–Peter Forsbergin nimikkomallisto pitää sisällään ajattomia kehyksiä kaikenlaiseen käyttöön, ja se yhdistelee värejä sekä muotoja, jotka kuvastavat myös Peterin persoonaa. Uskomme, että Peter Forsberg™ -mallisto puhuttelee monia ja sen design sopii miehille, jotka etsivät laadukkaita, tyylikkäitä ja maskuliinisia silmälaseja, kuvailee Synsam Suomen valikoimapäällikkö Jani Nyman.

Peter Forsberg on itse käyttänyt silmälaseja nuoruusvuosista lähtien, jonka vuoksi syksyllä 2023 alkanut tiivis yhteistyö Synsamin kanssa on tuntunut luonnolliselta. Oman nimikkomalliston suunnitteluprosessissa Peter on yhdessä Synsamin suunnittelijoiden kanssa keskittynyt yhdistämään mukavuuden ja tyylikkään ulkonäön. Laaja 28 kehyksen mallisto sisältää sekä silmä- että aurinkolaseja. Kaikki kehykset ovat kestävää metallia.

Jääkiekkotähden monipuolinen nimikkomallisto yhdistää mukavuuden ja tyylin

–Tuntuu mahtavalta luoda oma silmälasimallisto ja todistaa sen lanseerausta maailmalle. Olen todella vaikuttunut siitä, kuinka ammattimaisesti Synsamilla tehdään töitä uusien, innovatiivisten mallistojen eteen ja olen luonnollisesti todella ylpeä siitä, että saan nyt esitellä omannäköiseni malliston. Toivon, että mallisto inspiroi monia päivittämään kehyksiään, Forsberg kertoo.

Mallistossa on 24 silmälasikehystä ja neljä aurinkolasikehystä, ja jokainen kehys on saatavilla kahdessa eri värissä. Perusvärinä toimii musta, jonka lisäksi mallistossa nähdään teräksenharmaata, sinistä, vihreää sekä ripaus kultaa.

Peter Forsberg™ -mallisto on nyt saatavilla Synsamin myymälöissä ja verkkokaupassa.

Lisätietoja

Jani Nyman, Implementation Manager | Frames, Sunglasses & Synsam Sports, Licensed Optician, p. 040 576 8350, jani.nyman@synsam.fi

Kuvatiedustelut
Sami Verno, Brand Manager, p. 040 831 9497, sami.verno@synsam.fi

Synsam Group on Pohjoismaiden johtava optikkoketju, jolla on laaja ja edullinen Lifestyle-tarjonta. Synsam Group tarjoaa laajan valikoiman silmien terveyteen ja silmälasimuotiin liittyviä tuotteita ja palveluja, jotka perustuvat asiakkaiden erilaisiin elämäntyyleihin ja tarpeisiin. Konsernilla on noin 4 000 työntekijää ja sen liikevaihto on noin 5,9 miljardia Ruotsin kruunua (2023). Synsam Groupilla on Pohjoismaissa noin 500 myymälää, jotka toimivat Synsam, Synsam Recycling Outlet ja Tanskassa Profil Optik brändien alla. Digitalisaation, sopimusmyynnin ja muiden innovatiivisten konseptien myötä Synsam Groupilla on vahva asema pohjoismaisilla optiikkamarkkinoilla, muun muassa asiakastyytyväisyydessä, tuotetarjonnassa ja ESG:ssä. Synsam Group on listattu Nasdaq Stockholmiin (SYNSAM).

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.