Essi Unkurin tyylipäiväkiertue 2023

Essi Unkurin tyylipäiväkiertue 2023

Essi Unkuri kiertää jälleen tänä keväänä Synsamin myymälöissä ympäri Suomen pitämässä suosittuja tyylipäiviä. Tyylipäivissä pääset kuulemaan kevät/kesä 2023 aurinko- ja silmälasitrendeistä, ja löytämään itsellesi uudet kehykset. Voit myös varata henkilökohtaisen tyylineuvonta-ajan Essille. Kiertue alkaa tiistaina 14.3. Lohjalta. Tervetuloa mukaan!

Tyylipäiväkiertueen aikataulu:
  • 14.3. Synsam Lohjantähti, Lohja
  • 15.3. Synsam Kamppi, Helsinki
  • 20.3. Synsam Järvenpää
  • 21.3. Synsam Pasaati, Kotka
  • 28.3. Synsam Matkus, Kuopio
  • 29.3. Synsam Akseli, Mikkeli
  • 30.3. Synsam IsoKristiina, Lappeenranta
  • 1.4. Synsam Riihimäki
  • 4.4. Synsam Ideapark Lempäälä
  • 5.4. Synsam Chydenia, Kokkola

Katso kiertueen tarkempi aikataulu.

Tänä vuonna katukuva täyttyy mitä jännittävimmistä aurinkolasitrendeistä. Aurinkolaseissa nähdään rohkeita värejä ja villejä muotoja. Tänä keväänä annetaan selvästi lisää tilaa aurinkolaseille, jotka hehkuvat trendiväreissä, kuten sininen, vihreä, violetti ja kirsikka. Maksimaalinen ja näyttävä tyyli näkyy myös kehyksien muodoissa. Myös hieman vaatimattomammallakin tyylillä on oma paikkansa tämän kevään trendikattauksessa. Tämä näkyy turvallisina ja klassisina väreinä ja sävyinä, jotka vievät meidät luontoon. Tervetuloa tutustumaan laajaan valikoimaamme ja kuulet samalla mihin tyyleihin kannattaa tänä vuonna panostaa!

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.