UUSI KAHLES K525i dynamic long range (DLR) HUIPPUTASON URHEILUAMMUNTAA

K 525i yhdistää maksimaalisen optisen suorituskyvyn ja tarkkuuden ainutlaatuiseen käsiteltävyyteen ja ergonomiaan. Uusi DLR-malli on optimoitu dynaamisten Longe Range -kilpailujen korkeisiin nopeusvaatimuksiin, joten se on varustettu erittäin laajalla näkökentällä, helppolukuisilla naksusäädöillä, erittäin pitkällä säätövivulla ja Parallaxe-Spinner -säätöpyörällä.

Vain KAHLESilla saatavilla oleva ja patentoitu parallaksin säätöpyörän keskitetty sijainti mahdollistaa ergonomisen ja nopean sivusuunnan säädön ja parallaksin korjauksen niin vasemmalla kuin oikeallakin kädellä. K525i-mallin tornien tärkeimmät tiedot on merkitty entistä suuremmalla, ja niitä on entistä helpompi lukea ja käyttää ampuma-asennossa nopeatempoisissa DLR-kilpailuissa.

Vakiintunut ja patentoitu TWIST GUARD -säätösuojus estää vapaasti pyörivän suojuksen ansiosta luotettavasti sivutornin säätöjen tahattoman muuttamisen. Sen ansiosta sivutornin käyttö on nopeaa ja vaivatonta ilman aikaa vievää ”lukitsemista” tai ”avaamista”. Mukana toimitetun erittäin pitkän säätövivun ja suuren Parallaxe-Spinner - säätöpyörän ansiosta suurennoksen ja parallaksin korjauksen säätäminen on nopeaa ja intuitiivista. K525i DLR on varustettu lisäksi uudella ensimmäisen kuvatason SKMR4-ristikolla, joka on kehitetty erityisesti PRS-kisojen kaltaisten kilpailujen dynaamisiin vaatimuksiin."

K525i DLR -kiikaritähtäimen avulla ampuja saa keskittyä kilpailussa olennaiseen ja tähdätä osumansa maaliin entistäkin nopeammin.

TÄRKEIMMÄT OMINAISUUDET

• Paras optinen suorituskyky ja erikoisleveä näkökenttä
  • 100 klikkiä kierrosta kohti - ehdottoman luotettava toistotarkkuus ja selkeästi määritellyt klikit
  • Erittäin suuret kirjaimet helpottavat ja nopeuttavat luettavuutta
  • Valinnainen sivusäätö vasemmalle tai oikealle TWIST GUARD -kiertosuojalla
  • Erikoisvarusteet: Erikoispitkä vipu ja parallaksin säätöpyörä nopeaa säätöä varten
  • Tarkka SKMR4 valaistu ristikko 1. kuvatasolla

K525i DLR tulee kauppoihin maaliskuussa 2021, ja sen vähittäismyyntihinta on 3.670 euroa.

Löydät korkean resoluution kuvia ja tuotetieto video verkkosivustomme uutis huoneesta.

Josef Kampfer, PR-johtaja KAHLES Gesellschaft m.b.H Danfoss-Straße 5, 2353 Guntramsdorf | Itävalta

j.kampfer@kahles.at | kahles.at

Ilkka Niinivaara

Press contact Area Sales Manager Suomi Suomi +35806201348

Press contact Manager Nordic Region Norden +46735-106022

SWAROVSKI OPTIK inspiroi ihmisiä rakastamaan ja huolehtimaan luonnosta

SWAROVSKI OPTIK innostaa ihmisiä rakastamaan ja huolehtimaan luonnosta.
Ensiluokkaiset tuotteemme terävöittävät aisteja, jotta jokainen voi kokea luonnon jatkuvasti esiintyvän kauneuden - ja ymmärtää sen suojaamisen tarpeen. Kutsumme sinut ystävällisesti antamaan itsesi lumoutua hetken arvokkuudesta, jotta voit rakastua äiti-luontoon.
For the love of nature. SWAROVSKI OPTIK

Swarovski Optik Nordic AB