Suosittu Hotel Sveitsi liittyy osaksi Strawberryn kasvavaa hotelliportfoliota

Suosittu Hotel Sveitsi liittyy osaksi Strawberryn kasvavaa hotelliportfoliota

Etelä-Suomessa yhden sen viehättävimmän osan sydämessä sijaitsee Hotel Sveitsi. Hyvällä sijainnillaan upeassa luonnossa sijaitseva hotelli on pian tulossa osaksi Strawberryn pohjoismaista hotellisalkkua, sen jälkeen kun tavanomaiset viranomaishyväksynnät on saatu.

Hotel Sveitsi on pian osa Pohjoismaisen hotelliyhtiö Strawberryn hotellikonsernia. Hotelli sijaitsee kauniin ja koskemattoman Hyvinkään luontoalueen sydämessä ja on osa sen vapaa-ajankeskusta.

- Harva asia tuntuu paremmalta kuin kesän aloittaminen iloisella ilmoituksella. Tällä kertaa se koskee Strawberryn ja kiinteistön omistajan Sveitsi Kiinteistörahasto Oy:n yhteistyön aloittamista. Vaikuttava Hotel Sveitsi on merkittävä perheenjäsen ja nyt osa Strawberryä, tuoden tarjontaamme Pohjoismaisille hotellimarkkinoille jotakin aivan uutta. Hotellin henkilökunta on tehnyt upeaa työtä hotellin perustamisesta lähtien, ja odotan innolla että voimme jatkaa tätä työtä tiimin kanssa, sanoo Petter Stordalen, Strawberryn hotellikonsernin omistaja.

Strawberry aloittaa uutena hotellioperaattorina heti, kun tarvittavat luvat viranomaisilta on saatu. Kaupan taustalla on Strawberryn ja kiinteistön omistaja Sveitsi Kiinteistörahasto Oy:n välinen 10 vuoden vuokrasopimus.

- Hotel Sveitsi on kohde itsessään, ja olemme erittäin innoissamme yhteistyön aloittamisesta Strawberryn kanssa, mikä mahdollistaa liiketoiminnan jatkuvan kehittämisen ja edut, joita Pohjoismaiseen hotellikokonaisuuteen ja kanta-asiakasklubiin kuuluminen tuo mukanaan. Hotelli voi nyt houkutella laajempia kävijäryhmiä kaikkialta Pohjoismaista, sanoo Martti Paloheimo, Sveitsi Kiinteistörahasto Oy:n puheenjohtaja.

182 huoneen hotelli on todellinen paratiisi aktiivisille ja luontoa rakastaville. Hotellin vieressä on elokuvateatteri, ryhmäliikuntatilat, tapahtumatilat sekä tilat sisäliikuntaan ja seikkailuun. Alueella on myös tenniskenttiä ja lyhyt etäisyys kahdelle golfkentälle.

Hotelli on myös suosittu kokous- ja tapahtumahotelli, jossa on 13 tilavaa, täysin varustettua kokoushuonetta 15-150 hengelle. Hotel Sveitsissä on myös viisi erilaista auditoriota seminaareja, paneelikeskusteluja ja muita esityksiä varten. Hotellin juhlasalissa järjestetään säännöllisesti kaikenlaista kokouksia ja messuja, tanssiaisista juhliin ja häihin, joihin mahtuu jopa 1 000 osallistujaa.

Nälkäisiä varten hotellissa on kaksi ravintolaa ja baaria. Hotellin sisustus noudattaa pohjoismaista tyyliä, jolle on ominaista laadukas muotoilu, rennot värit ja maanläheiset materiaalit.

- Hotelli Sveitsi on todellinen Kinder-muna. Ulkoapäin kutsuva ja sitten sisältö, joka sekä yllättää että ilahduttaa. On hauskaa liittää hotelli osaksi erittäin suosittua Quality-hotelliketjuamme, joka on erikoistunut kokouksiin, tapahtumiin ja perhe-elämyksiin, sanoo Erika Ehrnrooth, COO Strawberry Finland.

Kaikki Hotel Sveitsin työntekijät jatkavat työsuhteessaan vanhoina työntekijöinä Strawberryn palvelukseen, ja vieraiden varaukset siirtyvät kokonaan Strawberryn hoidettaviksi.

Tietoa hotellista:
Hotellin operaattori: Strawberry
Hotelliketju: Quality Hotel
Kanta-asiakasohjelma: Strawberry
Hotellihuoneiden lukumäärä: 182
Ravintolat ja baari
Kokoukset: 5 auditoriota: 13 kokoushuonetta, juhlasali ja 5 auditoriota
Uima-allas, aktiviteettipuisto, kuntosali ja kylpylä.
Kiinteistön omistaja: Sveitsi Kiinteistörahasto Oy

Lisätietoja:
Daniel Stenbäck, Kehitysjohtaja Strawberry, +46 70 1616806
Erika Ehrnrooth, COO Strawberry Finland, +358 50 465 93 45

Kategoriat

Strawberry koostuu laajasta hotellivalikoimasta, kokous- ja konferenssitiloista, ravintoloista ja kylpylöistä sekä tietenkin ainutlaatuisista jäseneduista. Yhteensä yli 225 hotellimme joukosta löydät tutut ketjumme Comfort Hotel®, Quality Hotel, Clarion Hotel® ja Clarion Collection® Hotel sekä yli 40 itsenäistä hotellia. Sovelluksemme, sivustomme ja jäsenyytesi kanssa hyppäät mukaan seikkailuun ja me lupaamme, että elämästäsi tulee entistäkin hauskempaa matkassamme! More to explore at strawberry.fi

Press enquiries Strawberry

Lehdistön yhteyshenkilö +46 76 108 01 32

Pohjoismaiden johtava hotelliryhmä

Strawberry koostuu laajasta hotellivalikoimasta, kokous- ja konferenssitiloista, ravintoloista ja kylpylöistä sekä tietenkin ainutlaatuisista jäseneduista. Yhteensä yli 240 hotellimme joukosta löydät tutut ketjumme Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® ja Clarion Collection® Hotel sekä yli 40 itsenäistä hotellia. Sovelluksemme, sivustomme ja jäsenyytesi kanssa hyppäät mukaan seikkailuun ja me lupaamme, että elämästäsi tulee entistäkin hauskempaa matkassamme!