Ohita

Strawberry on nimittänyt uuden Profit and Growth Directorin Suomeen

Strawberry Finlandin organisaation uusi jäsen on Fredrik Charpentier, joka on nimitetty Profit and Growth Directoriksi. Charpentierilla on yli 14 vuoden kokemus matkailualalta, ja hän siirtyy Strawberrylle Finnairin EMEA- ja Amerikan-alueen aluejohtajan tehtävästä.

Strawberry Finland kasvaa vauhdikkaasti lisäämällä uusia hotelleja portfolioonsa sekä kehittäen ja avaten uusia hankkeita. HOBO Helsinki avattiin huhtikuussa, ja kesäkuussa Helsinki-Vantaan lentoasemalle avataan kaksi uutta hotellia, Clarion Hotel sekä Suomen ensimmäinen Comfort Hotel.

- Kasvatamme ja laajennamme portfoliotamme jatkuvasti uusilla hotelleilla ja -hankkeilla, ja osana strategiamme avainasemaa olemme nyt palkanneet Fredrik Charpentierin uudeksi Profit and Growth Directoriksi. Fredrik on erittäin motivoitunut ja tuloshakuinen. Hänellä on vahva työmoraali sekä asiakaskeskeinen näkemys, ja olen varma, että hänestä tulee arvokas lisä tiimillemme sekä organisaatiollemme, sanoo Erika Ehrnrooth, COO Finland.

Charpentier siirtyy Finnairin EMEA- ja Amerikka-alueen aluejohtajan tehtävästä, jossa hän on ollut osa Finnairin kaupallista organisaatiota. Koko työuransa ajan Fredrik on johtanut dynaamisia ja kunnianhimoisia kaupallisia tiimejä, ja menestyksekkäästi ylittänyt niille asetettuja kasvu- ja kannattavuustavoitteita.

- Olen aina ollut Strawberryn fani ja innoissani mahdollisuudesta liittyä yhtiöön tällä jännittävällä hetkellä, jolloin kasvamme Suomen markkinoilla vauhdilla. Strawberryllä on vaikuttava hotellisalkku ja vahva tiimi, johon liittyminen on minulle suuri kunnia. Odotan innolla, että pääsen tuomaan mukaan hieman erilaista matkailualan näkökulmaa ja tekemään osani tämän dynaamisen ja kunnianhimoisen yrityksen kaupallisen menestyksen edistämiseksi, sanoo Fredrik Charpentier, Suomen Profit and Growth Director.

Charpendier on jo aloittanut uudessa tehtävässään, ja hänen pääfokuksensa on Suomen portfolio ja markkinat.

Aiheet

Strawberry koostuu laajasta hotellivalikoimasta, kokous- ja konferenssitiloista, ravintoloista ja kylpylöistä sekä tietenkin ainutlaatuisista jäseneduista. Yhteensä yli 225 hotellimme joukosta löydät tutut ketjumme Comfort Hotel®, Quality Hotel, Clarion Hotel® ja Clarion Collection® Hotel sekä yli 40 itsenäistä hotellia. Sovelluksemme, sivustomme ja jäsenyytesi kanssa hyppäät mukaan seikkailuun ja me lupaamme, että elämästäsi tulee entistäkin hauskempaa matkassamme! More to explore at strawberry.fi

Press enquiries Strawberry

Lehdistön yhteyshenkilö +46 76 108 01 32
      Press enquiries Kämp Collection Hotels

Lehdistön yhteyshenkilö
      Press enquiries Clarion Hotel Helsinki

Lehdistön yhteyshenkilö +358405539678

Pohjoismaiden johtava hotelliryhmä

Strawberry koostuu laajasta hotellivalikoimasta, kokous- ja konferenssitiloista, ravintoloista ja kylpylöistä sekä tietenkin ainutlaatuisista jäseneduista. Yhteensä yli 240 hotellimme joukosta löydät tutut ketjumme Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® ja Clarion Collection® Hotel sekä yli 40 itsenäistä hotellia. Sovelluksemme, sivustomme ja jäsenyytesi kanssa hyppäät mukaan seikkailuun ja me lupaamme, että elämästäsi tulee entistäkin hauskempaa matkassamme!