Strawberry lanseeraa kumppanuuden Live Nationin kanssa

Strawberry lanseeraa kumppanuuden Live Nationin kanssa

Strawberry, Pohjoismaiden johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys ryhtyy kumppanuuteen maailman suurimman live-viihdeyrityksen Live Nationin kanssa. Strawberryn jäsenille tämä tarkoittaa muun muassa ennakkomyyntioikeutta konsertteihin sekä mahdollisuutta taata itselleen majoitus tapahtuma-aikana.

Maailman suurin konsertti- ja viihdejärjestäjä, Live Nation, kokoaa ihmiset yhteen kaikkialta maailmasta. Kumppanuuden myötä Strawberryn jäsenillä on ainutlaatuinen mahdollisuus konsertti- ja viihdelippujen ennakko-ostoon sekä samalla mahdollisuus taata majoitus Strawberry-hotelleissa tapahtuma-ajaksi ennen muita.

– Kumppanuus vahvistaa visiotamme siitä mitä haluamme olla tulevaisuudessa. Tämä on siis uutinen, josta olen ollut erityisen innoissani ja nyt voin paljastaa asian kaikille. Nimenmuutoksen myötä Strawberryksi, olemme luvanneet jäsenillemme lisää elämyksiä, entistäkin upeampia tarjouksia ja enemmän etuja sekä meidän että kumppaniemme kautta. Tämä kumppanuus täyttää kaikki nämä lupaukset. Kumppanuuden myötä Live Nationin kanssa voimme nyt tarjota jäsenillemme ainutlaatuisen pääsyn ennen muita upeisiin musiikkielämyksiin artistien kanssa. Ja tietysti myös jäsenemme saavat mahdollisuuden varata hotellimajoituksen ennen muita konserttien yhteydessä, sanoo Strawberryn perustaja Petter A. Stordalen.

Lähes 30 vuoden jälkeen yritys sai uuden nimen, Strawberry. Nimenmuutos nähdään myös strategisena muutoksena, jossa Strawberryn tavoitteena on olla Pohjoismaiden suurin ja monipuolisin elämysten tarjoaja. Tämän saavuttamiseksi kumppanuuksilla on entistäkin tärkeämpi rooli, kuten tässä tapauksessa Live Nationin kanssa.

– Olemme Pohjoismaiden parhaita hotellien ja ravintoloiden joukossa. Live Nation on puolestaan paras maailmassa mitä tulee musiikkiin, konsertteihin ja viihteeseen. Kun yhdistämme voimamme, voimme todistaa jäsenillemme mitä kaikkea jännittävää tuleva pitää sisällään. Haluamme olla se paikka, josta kaikki löytävät parhaat kokemuksensa, olipa kyseessä sitten juhlat, työ- tai lomamatka tai ihan vaan tavallinen keskiviikko, Stordalen sanoo.

Aiheet

Strawberry koostuu laajasta hotellivalikoimasta, kokous- ja konferenssitiloista, ravintoloista ja kylpylöistä sekä tietenkin ainutlaatuisista jäseneduista. Yhteensä yli 225 hotellimme joukosta löydät tutut ketjumme Comfort Hotel®, Quality Hotel, Clarion Hotel® ja Clarion Collection® Hotel sekä yli 40 itsenäistä hotellia. Sovelluksemme, sivustomme ja jäsenyytesi kanssa hyppäät mukaan seikkailuun ja me lupaamme, että elämästäsi tulee entistäkin hauskempaa matkassamme! More to explore at strawberry.fi

Press enquiries Strawberry

Lehdistön yhteyshenkilö +46 76 108 01 32
Press enquiries Kämp Collection Hotels

Lehdistön yhteyshenkilö
Press enquiries Clarion Hotel Helsinki

Lehdistön yhteyshenkilö +358405539678

Pohjoismaiden johtava hotelliryhmä

Strawberry koostuu laajasta hotellivalikoimasta, kokous- ja konferenssitiloista, ravintoloista ja kylpylöistä sekä tietenkin ainutlaatuisista jäseneduista. Yhteensä yli 240 hotellimme joukosta löydät tutut ketjumme Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® ja Clarion Collection® Hotel sekä yli 40 itsenäistä hotellia. Sovelluksemme, sivustomme ja jäsenyytesi kanssa hyppäät mukaan seikkailuun ja me lupaamme, että elämästäsi tulee entistäkin hauskempaa matkassamme!