​Nordic Choice Hotels yhteistyöhön Syöpäsäätiön kanssa

​Nordic Choice Hotels yhteistyöhön Syöpäsäätiön kanssa

Nordic Choice Club -kanta-asiakasohjelman jäsenet voivat nyt lahjoittaa bonuksensa Syöpäsäätiölle.

Syöpäsäätiö edistää syövän ehkäisyä sekä tukee sairastuneita ja heidän läheisiään. Nordic Choice Hotels tekee yhteistyötä Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan syöpäsäätiöiden kanssa. Syöpäsäätiöltä todetaan yhteistyöstä seuraavaa:

– Nordic Choice Hotelsin kumppanuus on Syöpäsäätiölle ylpeyden aihe. Syöpäsäätiö tarvitsee vakaita yhteistyökumppaneita, joilla on hyvät arvot ja jotka pystyvät viemään viestiämme eteenpäin sekä sanoissa että teoissa. Tiedämme myös, että monet Nordic Choice Hotelsin asiakkaat haluavat tukea työtämme lahjoituksin. Nyt heillä on mahdollisuus auttaa meitä tukemaan syöpätutkimusta sekä syövän hoitoa ja ehkäisyä hotelliketjun kanta-asiakasohjelman kautta.

Syöpätapausten määrä on yli kaksinkertaistunut 1970-luvun jälkeen, mutta syöpätutkimuksen ja hoitomuotojen kehittymisen myötä kaksi kolmesta syöpään sairastuneesta paranee. Syöpäsäätiön ja Nordic Choice Hotelsin yhteistyön myötä Nordic Choice Club -kanta-asiakasohjelman lähes kaksi miljoonaa jäsentä voivat nyt lahjoittaa bonuksensa oman maansa Syöpäsäätiölle Nordic Choice Hotelsin sivuston kautta.

– Syöpä koskettaa monia meistä suoraan tai epäsuorasti. Tiedämme, miten tärkeää eri syöpäsairauksien tutkimus on sekä niiden ehkäisyn että hoidon kannalta, ja siksi meille on suuri kunnia tehdä yhteistyötä Syöpäsäätiön kanssa. Asiakkaamme haluavat tukea hyväntekeväisyyttä, ja on upeaa voida tarjota jäsenillemme mahdollisuus lahjoittaa bonuksensa tämän tärkeän työn hyväksi, sanoo Nordic Choice Hotelsin toimitusjohtaja Torgeir Silseth.

Nordic Choice Clubin lahjoituksilla Syöpäsäätiö tukee syövän tutkimusta, ehkäisyä ja hoitoa sekä sairastuneita ja heidän läheisiään. Lisäksi Syöpäsäätiö pyrkii vaikuttamaan päättäjiin ja terveydenhuoltoon sekä tiedottaa syöpään liittyvistä asioista.

Nordic Choice Hotels on yksi Pohjoismaiden ja Baltian suurimmista hotellitoimijoista 190 hotellin ja 16 000 työntekijän kokonaisuudellaan. Nordic Choice Hotels muodostuu Comfort, Quality ja Clarion Hotel -tuotemerkeistä sekä 20 itsenäisestä hotellista. Kaikilla ketjun hotelleilla on ISO 14001 -ympäristösertifikaatti.

Press enquiries Strawberry

Lehdistön yhteyshenkilö +46 76 108 01 32
Press enquiries Kämp Collection Hotels

Lehdistön yhteyshenkilö
Press enquiries Clarion Hotel Helsinki

Lehdistön yhteyshenkilö +358405539678

Pohjoismaiden johtava hotelliryhmä

Strawberry koostuu laajasta hotellivalikoimasta, kokous- ja konferenssitiloista, ravintoloista ja kylpylöistä sekä tietenkin ainutlaatuisista jäseneduista. Yhteensä yli 240 hotellimme joukosta löydät tutut ketjumme Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® ja Clarion Collection® Hotel sekä yli 40 itsenäistä hotellia. Sovelluksemme, sivustomme ja jäsenyytesi kanssa hyppäät mukaan seikkailuun ja me lupaamme, että elämästäsi tulee entistäkin hauskempaa matkassamme!