Tiedote -

Nordic Choice Hotels -ketjulle kaksoisvoitto pohjoismaisessa matkailukilpailussa

Nordic Choice Hotels -ketjuun kuuluvassa, Clarion Hotel Helsingissä julkistettiin torstaina 15.3. Nordic Business Travel Awards -kilpailun tulokset. Clarion Hotel Helsinki tarjosi tilaisuudelle hulppeat puitteet ja onnistuneen illan kruunasi huippumenestys: Clarion-hotellit valittiin pohjoismaiden parhaaksi hotelliketjuksi. Lisäksi Nordic Choice Hotels -ketjun myyntiorganisaatio valittiin parhaaksi kaikkien matkailuyritysten myyntiorganisaatioiden joukosta.

Nordic Business Travel Awardsin voittajat valitaan kyselyn perusteella ja siihen vastaavat yritysten matkustusasioista päättävät sekä työnsä puolesta paljon matkustavat henkilöt. Nordic Business Travel Awards -kilpailun järjestävät liikematkailua edistävät organisaatiot Ruotsista, Suomesta, Norjasta ja Tanskasta. Suomea edustaa Suomen Liikematkayhdistys ry FBTA. Muista pohjoismaista mukana ovat vastaavat organisaatiot eli Ruotsista SBTA, Norjasta NBTA ja Tanskasta DBTA.

Voitot ovat iso ilon ja ylpeyden aihe Suomessa sijaitseville kahdelle Clarion-hotellille. Ne ovat suhteellisen tuoreet tulokkaat pääkaupunkiseudun hotellikentällä, mutta ovat jo lyhyessä ajassa vakiinnuttaneet paikkansa ja keränneet tunnustusta.

Vuonna 2016 avattu Clarion Hotel Helsinki sijaitsee keskeisellä paikalla Helsingin Jätkäsaaressa ja on tunnettu muun muassa huikeat näköalat tarjoavista Sky Room –baarista, uima-altaasta ja upeasta kongressikeskuksesta hotellin yhteydessä. Vantaan Aviapoliksen Clarion Hotel Helsinki Airport puolestaan nousi Tripadvisorissa alueensa ykköshotelliksi alle neljässä kuukaudessa ja äänestettiin hiljattain norjalaisten ulkomaiseksi suosikkihotelliksi Berg-Hansen-matkatoimiston asiakkailta kerätyssä palautteessa.

Torstai-iltana palkintoja noutamaan nousi joukko Nordic Choice Hotels -ketjun työntekijöitä ja mukana pokkaamassa oli Suomen Clarion-hotellien saavutuksesta iloista ja tyytyväistä henkilökuntaa.

Suomen toiminnoista vastaava Area General Manager Inari Lehtinen kiittelee luotsaamaansa porukkaa: ”Olen todella ylpeä koko Suomen Clarion-tiimistä ja tunnustukset tuntuvat mahtavalle. Me puhallamme yhteen hiileen ja autamme toisiamme. Se näkyy onnistumisina ja uskon, että sitä kautta asiakkaillemme välittyvät hyvä tunnelma ja palvelun laatu. Jatkossakin haluamme hotelliemme olevan kaupungin mielenkiintoisimmat ja energisimmät kohtaamispaikat.”

Myyntiä luotsaava Regional Sales Director Miia Antila iloitsee asiakkaiden antamasta tunnustuksesta: ”Sydäntäni lämmittää, että palkinto on asiakkailtamme. Teemme työtämme intohimolla, asiakkaidemme tarpeita kuunnellen ja jatkuvasti toimintaamme kehittäen. Saamamme tunnustus kertoo, että suunta on oikea. Olen ylpeä tiimistämme Suomessa ja Pohjoismaisista kollegoistamme. Ja ennen kaikkea kiitos asiakkaillemme kuluneesta matkasta!”

Press enquiries Strawberry

Lehdistön yhteyshenkilö +46 76 108 01 32
Press enquiries Kämp Collection Hotels

Lehdistön yhteyshenkilö
Press enquiries Clarion Hotel Helsinki

Lehdistön yhteyshenkilö +358405539678

Pohjoismaiden johtava hotelliryhmä

Strawberry koostuu laajasta hotellivalikoimasta, kokous- ja konferenssitiloista, ravintoloista ja kylpylöistä sekä tietenkin ainutlaatuisista jäseneduista. Yhteensä yli 240 hotellimme joukosta löydät tutut ketjumme Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® ja Clarion Collection® Hotel sekä yli 40 itsenäistä hotellia. Sovelluksemme, sivustomme ja jäsenyytesi kanssa hyppäät mukaan seikkailuun ja me lupaamme, että elämästäsi tulee entistäkin hauskempaa matkassamme!