Ohita
Koirat marssivat Vantaalla uudenvuodenpäivänä - hyväntekeväisyystempauksen tuotot Pääkaupunkiseudun eläinsuojeluyhdistykselle

Tiedote -

Clarion Hotel Helsinki Airport huolehtii jälleen koirien hyvinvoinnista uudenvuodenaattona. Hotelli sijaitsee lentokentän tuntumassa, jossa ilotulitteiden käyttöä on rajoitettu: näin paukkuarat koirat saavat viettää uudenvuodenaattoa rauhassa. Hotellissa yöpyykin vuoden viimeisenä päivänä jopa 250 karvaista vierasta. Uudenvuodenpäivänä hotellin takapihalta starttaa koirien Royal Canin -koiramarssi, joka on hyväntekeväisyysmarssi ja sinne ovat tervetulleita kaikki hännänheiluttajat. Marssilla tassutellaan noin kolmen kilometrin verran ja kerätään varoja Pääkaupunkiseudun eläinsuojeluyhdistyksen hyväksi.

Uudenvuoden ilotulitukset voivat pelottaa ja stressata koiria, mutta lentokentän tuntumassa ilotulitteiden ampumista on rajoitettu. Niinpä koiraystävällinen Clarion Hotel Helsinki Airport omistaa uudenvuoden koirille ja sadat koirat tepastelevat nyt jo kolmannen kerran hotelliin juhlimaan uudenvuodenaattoa. Koirille on tarjolla tervetuliaisvipit huoneessa, oma Royal Caninin tarjoama illallisbuffet ja erilaisia aktiviteettejä.

- Meistä on niin hauskaa saada karvatassut taas vieraiksemme! Uudenvuodenaatto on meillä huikean suosittu ja se myytiin ensimmäistä kertaa loppuun jo tammikuussa. Mutta emme ole koiraystävällinen hotelli vain uutena vuotena. Meillä on lemmikkitarvikkeet, suuret rauhalliset huoneet sekä paljon metsää ja puisto naapurissa ympäri vuoden. Haluamme toivottaa koiravieraat tervetulleiksi – ja viikonloppuisin lemmikkilisää ei peritä ollenkaan, kertoo Clarion Hotel Helsinki Airportin hotellinjohtaja Jaana Matikainen.

Uudenvuodenpäivänä tassutellaan yhdessä

Uudenvuodenpäivänä ilotulitusten pauke vaimenee ja hotelli järjestää hdessä Pääkaupunkiseudun eläinsuojeluyhdistyksen ja Royal Caninin kanssa kanssa koirille yhteisen ulkoilulenkin. Se starttaa hotellin takana sijaitsevasta puistosta kello 11.00 ja karvakuonot omistajineen marssivat noin kolmen kilometrin lenkin. Tälle koiramarssille toivotetaan tervetulleiksi kaikki kulmakunnan koirat läheltä ja kaukaa. Royal Canin lahjoittaa jokaista marssille osallistuvaa karvakorvaa kohden 1 kilon ruokaa Pääkaupunkiseudun eläinsuojeluyhdistykselle.

- Tämä yhteinen hyväntekeväisyysmarssi on ihan uusi juttu ja meille tärkeä osa Happy Dog -tapahtumaa. Haluamme haastaa marssille mukaan kaikki kynnelle kykenevät, niin saadaan hauska lenkki koirien kanssa ja paljon ruokaa lahjoitettua sitä tarvitsevalle taholle. Toivottavasti saamme aikaan Suomen suurimman koirien hyväntekeväisyysmarssin, Jaana Matikainen kannustaa.

Uudenvuodenpäivän koiramarssi:

Aika: 1.1.2019 kello 11.00

Lähtöpaikka: Clarion Hotel Helsinki Airportin takapihalla sijaitseva puisto (Karhumäentie 5).

Marssi on veloitukseton ja sinne ovat tervetulleita kaikki koirat omistajineen.

Marssin päätteeksi koirille on tarjolla vettä, pieni lahja Royal Caninilta ja omistajille Löfbergs tarjoaa kahvit.

Kategoriat

Nordic Choice Hotels on yksi Pohjoismaiden ja Baltian suurimmista hotellitoimijoista 190 hotellin ja 16 000 työntekijän kokonaisuudellaan. Nordic Choice Hotels muodostuu Comfort, Quality ja Clarion Hotel -tuotemerkeistä sekä 20 itsenäisestä hotellista. Kaikilla ketjun hotelleilla on ISO 14001 -ympäristösertifikaatti.

Press enquiries Strawberry

Lehdistön yhteyshenkilö +46 76 108 01 32
Press enquiries Kämp Collection Hotels

Lehdistön yhteyshenkilö
Press enquiries Clarion Hotel Helsinki

Lehdistön yhteyshenkilö +358405539678

Pohjoismaiden johtava hotelliryhmä

Strawberry koostuu laajasta hotellivalikoimasta, kokous- ja konferenssitiloista, ravintoloista ja kylpylöistä sekä tietenkin ainutlaatuisista jäseneduista. Yhteensä yli 240 hotellimme joukosta löydät tutut ketjumme Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® ja Clarion Collection® Hotel sekä yli 40 itsenäistä hotellia. Sovelluksemme, sivustomme ja jäsenyytesi kanssa hyppäät mukaan seikkailuun ja me lupaamme, että elämästäsi tulee entistäkin hauskempaa matkassamme!